{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
944 visninger | Oprettet:

Hvad kan det være?? {{forumTopicSubject}}

Ved jeg har oprettet et lignende emne før men der fik jeg kun 1 svar i min tråd så villle lige prøve igen..

Siden jeg blev insimineret d. 27 november har jeg haft diverse symptomer og smerter, selvom jeg begyndte at bløde d. 9. december har jeg dem fortsat..

Jeg lider utrolig meget af mens smerter i løbet af dagen, og har sådan nogle lignende ÆL smerter samtidig..
Nogle dage er jeg bare øm og oppustet i underlivet og blir dårlig med kvalme og svimmelhed..
De sidste par dage har jeg haft sådan en mild svien "dernede", jeg er sådan lidt hævet og øm også..
Er ved at blive nervøs for om jeg har underlivsbetændelse eller blærebetændelse men ved ikke hvordan det føles..?? Jeg tisser rimelig meget i løbet af dagen men det har kun været siden igår jeg har gjort det.. Kan det være en af de 2 ting eller hvordan? eller er der andre der har prøvet at have disse symtomer..

Tror måske jeg lige har haft min ægløsning for har haft en masse udflåd der godt kunne minde om det (Sorry den klamme detalje)

Synes efterhånden det er ret træls at have alle de smerter og symptomer når man ikke er gravid så ville da gerne vide hvad grunden til det er?

Nogen der kan hjælpe???

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle lounge sæt 270 kr.
  • Montere et skab 500 kr.
  • Handyman til små opgave 500 kr.
  • Ophægning af 11 billeder 1.250 kr.
  • Deep Cleaning of Two Bathrooms (Including Mold & Limescale Removal) 1.500 kr.
  • Ophængning af to lamper 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad kan det være??
Kommentér på:
Hvad kan det være??

Annonce