{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fødsel efter kegleoperation????
  • #1   27. dec 2010 Hej Camilla.. Jeg fik lavet keglesnit i august 2009 og blev gravid i nov 2009 og fik en søn i aug 2010. det hele gik fint, men fik ikke lov at føde selv, men var fordi min søns hjertelyd faldt men havde ikke noget med keglesnitte at gøre. alt var som det skulle være.

• #2   27. dec 2010 oki. det glæder mig at høre. Har lige smidt mine p piller og er meget nervøs for om der ville være problemer med at blive gravid igen. :0)

• #3   27. dec 2010 Jeg fik lavet keglesnit i juni 2009, to dage efter tester jeg positiv.. Lægen kunne næsten garantere at fosteret ikke havde taget skade af nakose!! Jeg fik til min scanning i uge 20 kontrolleret at min livmoderhals var som den skulle, selvom jeg næsten lige havde fået fortaget operationen.. Jeg fødte ganske normalt og havde en super graviditet..

Lægen der opereret min kom efter jeg var vågnet og fortalte at han kun lige havde taget det af livmoderhalsen som var nødvendigt og håbede at det var nok da han ikke ville tage for meget da jeg endnu var så og jo på et tidspunkt gerne skulle kunne holde på mine fostere/børn.. Og det havde jeg heller ik problemer med, så lægen var dygtig smiley

Kommentér på:
Fødsel efter kegleoperation????

Annonce