{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i højbed 1.000 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Skulle det da aldrig blive d. 28/8 ?
  • #1   18. aug 2008 hmmmm, og øv - ingen der "gider" svare mig eller måske krydse fingre

• #2   18. aug 2008 jeg mærkede ikk rigitg noget før jeg testede positiv...

havde da et par dage med kvamle med det var ikk ret vildt....

krydser da fingre for dig....

er din mens udblevet denne gang eller?

• #3   18. aug 2008 Mor til d..: hvis (håber ikke) min mens kommer så - kommer det omkring den 28/8

Synes jeg har været lidt utilpas om morgen , og bliver hurtigere forpustet - men men hvem ved - HÅBER

• #4   18. aug 2008 okay... ja det kan jo være at der er gevinst.... men jeg ville ikk teste før efter min mens ikk er kommet

• #5   18. aug 2008 Mor til..: for ikke at blive skuffet eller ? Problemet er også lidt at kæresten skal "væk" den 27/8 og kommer først hjem den 31/8.... og ville ønske jeg viste noget inden *S*

• #6   18. aug 2008 lige præcis.... men vent til den 29 med at teste smiley så er du sikker på resultatet

• #7   18. aug 2008 har ingen kvalme og er kun 6 uger henne

• #8   18. aug 2008 Jeg har overhovedet intet kvalme haft. Ikke det mindste. nada.
    De første tegn mærkede jeg ved at mine bryster begyndte at spænde og være ømme og så havde jeg lidt ondt i maven, men brysterne blev ved med at spænde, det syntes jeg var underligt. Det var ligesom dengang man var 12 år og de begyndte at vokse så de var så ømme at hvis man kom til at give dem et lille puf gjorde det rigtig avs.

Det var det eneste. For havde ingen idé om at jeg skulle være gravid da det ikke var planlagt, men det at mine bryster spændte gjorde jeg købte en test, for det var også lang tid siden jeg havde haft mens syntes jeg. Men havde ikke den fjerneste anelese om hvornår jeg sidst havde haft det. men testen var negativ.

14 dage senere var det altså underligt jeg stadig ikke havde haft mens når jeg for 14 dage siden syntes det var lang tid siden og mine bryster stadig spændte så købte en mere der var positiv. Så selvom jeg var gravid dengang da den var negativ viste den ikke noget.

Så du behøves ikke få kvalme, det er der mange der ikke får. ca. 50% tror jeg -vil jeg tro. for synes der er lige mange der siger de har haft som lige så mange der siger de ikke havde.

Men lad være med at forestille dig at du har en baby i maven for hvis den er negativ bliver du bare så sindsygt skuffet og tom indeni. bare prøv at lade som ingenting indtil den 28, så bliver du ikke nær så skuffet og hvis du ER gravid kan du juble i stedet. Det er også dejligt pludselig at få en overraskelse. Siger det bare fordi jeg selv engang ku mærke en masse i kroppen og var overbevist om jeg var gravid og da jeg ikke var blev jeg så skuffet og græd

• #9   18. aug 2008 Tak for svar *S*

Jeannie H: prøver også at lade være med at tænke over det - men det er svært for føler mig virkelig lidt ved siden af mig selv.... Kan ikke rigtig ha at bukserne klemme på maven, har nogle mærkelig smerter i maven, små kvalme om morgenen og bliver hurtig forpustet ...

Men jeg skal holde tankerne væk - for ja man bliver SÅ skuffet (det er jeg helt overbevidst om).....puha der er lang tid til d. 28.....

• #10   18. aug 2008 måske er det bare mine tanker og krop der spiller mig et pus....

• #11   18. aug 2008 jeg havde det nemlig også sådan i maven og alle tegnene, derfor bildte jeg mig det ind. Min mave bulede virkelig ud som om jeg var gravid så jeg kunne ligge og køre mig på maven og kunne næsten ikke holde til noget og bøje mig ned så troede virkelig jeg havde en lille ting inden i maven,

men ved ikke hvad de ting har været for der var åbent bart ingeting. Wow jeg blev skuffet. Jeg sagde ikke engang til mig selv jeg skulel lade være mener jeg. Jo nogen gange tænkte jeg at jeg ikke måtte tænke på det men kunne ikke lade være for kunne mærke på mig selv at jeg var gravid. Havde så tydelige tegn.

men det kan også sagtens være at du er gravid. Det er bare hvis du er så uheldig ikke at være det så bliver man så ked af det, det ville være rigtig synd for dig. Så hellere vente med at glæde sig så godt man kan

• #12   18. aug 2008 Jeannie: du har så ret.....skal holde tankerne væk *S*
    Kan du ikke have været gravid - og så "bare" mistet - det meget tidligt ?

Hvor lang tid er det siden?

Måske jeg skulle tage en pause fra BG indtil den 28

• #13   18. aug 2008 hmmm

• #14   18. aug 2008 det er halvandet år siden, men jeg blødte slet ikke før jeg så fik mens, men gik en uge over så troede at den var god nok.

men du kan lige så nemt være gravid, det er bare så bliver du ikke skuffet lige så meget hvis du ikke har tænkt sådan på det. Så føler du ikke at alle de drømme du havde tænkt pludelig braser.

Men ER du gravid kan du bare juble.Det er synd at du skal blive vildt ulykkelig mere end nødvendigt hvis det kan undgås bedst muligt.

• #16   18. aug 2008 det var netop det der skete ved mig dengang. Og det skader meget mere end det gavner at gå og tænke man nok er gravid og håbe det så meget at man tænker at man er.

Har hørt om tilfælde før hvor indbildningen var så stor så der skete det samme og efter en del tid fik hun ,ælk i brysterne. Har også efterfølgende læst om det på nettet at det kan ske. Synes det lyder ret vildt

• #17   19. aug 2008 Hvornår jeg oplevede tagn som kvalme?
    Aldrig.. Heh, det så skønt smiley Men har slet slet ikke haft kvalme smiley

Men mærkede tilgengæld i stor grad, at mine bryster begyndte at spænde helt vildt, og de blev enormt ømme :S
    Selv mine brystvorter endda, av av!

Det er nok det eneste jeg sådan har mærket indtil videre.
    Glæder mig godt nok ikke til, at moderkagen begynder at strække sig smiley av av!

Krydser fingre for dig... smiley Håber da den er positiv smiley

• #18   19. aug 2008 Pernille Christensen:

du burde have begyndt at mærke det for længst hvis du er 11+2?
    den har allerede strukket sig ret meget. Det er noget af det aller aller første man mærker af tegn, for jeg havde også ondt i maven som om jeg havde lavet 50 mavebøjninger og var ret træt i maven så jeg havde lyst til at lægge mig ned for at slappe af i mavemusklerne. det havde jeg også ud over at mine bryster spændte men tænkte ikke videre over mavesmerterne, eller jo de hjalp mig også lidt på vej til mistanke men troede ikke man fik ondt i maven som gravid.
    mine lagiment smerter hvor livmoderen strækker sig startede i uge 4 tror jeg og blev slemmest omkring uge 7.

Nu er jeg 15+4 og har dem ikke mere -indtil videre, men de er nu ikke altid så slemme det føles bare som om man er vildt træt i mavemusklerne. Mine stoppede omkring uge 8, så du burde have dem eller have haft dem

• #19   19. aug 2008 Heidi: tak for dit svar......Men vil nu altså lige sige at jeg ikke kun tænker på det. ......Jeg lever allerede nu som jeg altid har gjort. Er klar over at man kan være så stærk i sin indbildning at der kommer symptomer ..................Men lad os nu se....

Pernille: du lyder til at være ret heldig

Kommentér på:
Skulle det da aldrig blive d. 28/8 ?

Annonce