{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

øv øv øv {{forumTopicSubject}}

jeg har endelig fået min diagonse fra rigets afdelling for gentagne aborter

du vejer for meget tab dig 20 kg og at vil lykke fedt vejer 84 kg er 176 høj bmi på 28

jeg kan slet slet ik se hvordan jeg nogensinde skal komme derned igen men det må jeg jo hvis vi skal ha børn

bare lige et surt opstød fra mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øv øv øv
  • #1   22. dec 2010
    det er da fuldstændig latterligt synes jeg... nøj jeg var blevet tosset....hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...

• #2   22. dec 2010 det er jeg sq os og mega ked af det har lige kæmpet mig fra 104 til 84 og nu skal jeg fra 84 til 68 jeg kan bare ik se hvordan jeg skal kunne det jeg bliver jo alt for tynd. og det er da sådan en besked der ødelægger julen helt

• #3   22. dec 2010 Det lyder da fuldstændig vanvittigt!!!!!!!! Kan godt forstå du er blevet ked af sådan en besked..

• #4   22. dec 2010 Hold da op en besked at få smiley
    Syntes det lyder af meget du skal tabe dig smiley

• #5   22. dec 2010 ja det sys jeg bestemt os men fik af vide jeg selv var skyld i de 5 foster jeg har været gravid er død inden uge 14 det var fordi jeg var så fed og helt ærlig jeg sys der er en del andre en mig der os har lidt ekstra på sidebenene. da jeg satte spørgsmål ved dette fik jeg afvide at det var det de måtte antag siden mine prøver ik viste noget. så jeg har fra i dag af besluttet at leve på vand og kiks da jeg ik kan se nogen anden udvej til at tabe det store antal kg.

• #6   22. dec 2010 vand og kiks vil nok ikke forbedre dine chancer, jeg ville tage ned til lægen og få en kostplan, så du er så sund som muligt og har de bedste ods for ikke at abortere, men synes godt nok os det er voldsom meget du skal tabe dig, det lyder helt vanvittigt at du ikke må ha en smule sul på kroppen.

• #7   22. dec 2010 HOLD DA OP DU BLIR DA SKIND OG BEN HVIS DU SKA TABE SÅ MEGET. NU MÅ DE SKU LIGE STYRER SIG

• #8   22. dec 2010 lyder af meget, men min ikke mindre end 20 kg kan gøre det smiley mon ikke i bare skal blive ved imens du taber dig og så er jeg sikker på at det ikke er 20 kg du skal tabe dig.

• #9   22. dec 2010 jeg er bygget meget bred desværre mit problem er at jeg rider op mod 8 heste hver dag går minum 10 km har hund som skal ud og frem og tilbage med hestene og mit handicap job og se til men er nu os nød til at finde tild til motionscenter. men jeg må jo bare op på hesten og se om jeg ik kan tabe de sidste par kg dog ik nemt mere:-( de tænker overhovet ik over at muskler vejer meget mere end fedt.

men dejligt at hør jeg ik er den enste der skal af med de ekstra kg.

men det må nu vente til efter jul og nytår for nu vil jeg ha lov og nyde maden har de sidste 4 mrd levet af kylling og grønsager så

• #11   22. dec 2010 Jeg tror nu på hvad lægerne siger, det ville jo også være sundt hvis man fik en bmi der lå inde for normalen. Der er jo også øget risiko for komplikationer ved fødslen hvis man er overvægtig. Vand og kiks kan vist ikke anbefales, men ja prøv madlog den er god og så se om du måske kan finde en god kostplan.

• #12   22. dec 2010 Først vil jeg også sige, at det er super flot med det vægttab du allerede har haft.

Jeg fik sidste sommer denne besked fra min gynækolog efter en SA "du er for fed, tab dig ellers vil du miste igen og igen" Da jeg gik ud af døren synes jeg han var den største idiot, og jeg satte mig ned i bilen og tuede hele vejen hjem.

Var det ikke fordi han havde skrevet en masse artikler om kostens indvirkning på fertiliteten, og bogen spis dig gravid, ja så havde jeg nok fundet en anden... Men jeg er virkelig glad for at jeg blev hos dem, synes egentligt ikke at jeg spiste usundt inden, og var også temmelig aktiv, men jeg opnåede alligevel et vægttab kun ved kostændring.

I dag er der knap 8 uger til min termin, og det skal helt sikkert også nok lykkedes for dig at opnå et endnu større vægttab og få drømmebarnet, selvom det lige pt virker helt umuligt.

Kan anbefale dig at læse bogen "spis dig gravid"

• #13   22. dec 2010 tak for støtten alle sammen

lige nu vil jeg bare gerne ha en god jul med venner og familie og derefter starte på endnu en slankekur jeg vil løbende efter nytår skriver herinde dog nok mest for min egen skyld så jeg kan se der sker noget for lige nu virker det som rigtig mange kg som jeg ik kan overskue dog har jeg en fantasitsk mand der altid vil hjælpe mig og støtte når det er svært så skal nok klare mig dog bare langt lige nu.

• #14   23. dec 2010 Hold da op en besked at få.. kan godt forstå du bliver ked af det og at det kan virke uoverskueligt.. Men du har gjort det før også kan du altså også godt gøre det igen ;o) Min veninde er 174 og vejer 69-70 kg og hun er altså hverken for tyk eller tynd at se på så jeg tror bestemt ikke at du vil blive skind og ben.. Jeg vil også råde dig til at gå til lægen og få lidt vejledning til en sund kostplan for vand og kiks er nok ikke lige det smarteste for din krop.. Jeg selv har lige smidt 23 kg og er kommet ned på et bmi på 20,7 ved at være på madlog.. Du kunne evt se om det var noget for dig? Held og lykke fra mig ihvertfald ;o)

Kommentér på:
øv øv øv

Annonce