{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.257 visninger | Oprettet:

En lille Update :) {{forumTopicSubject}}

Ja efter min tur på klinikken i fredags med sygeplejersken og PCO ville jeg lige komme med en opdatering.. smiley
Vi var oppe på klinikken i morges og skulle scannes og have en GU.. Det var heldigvis vores egen læge som hun havde lovet og en sød sygeplejerske der skulle hjælpe til under GU undersøgelsen..
Så jeg fik lavet den der GU, og samtidig ville hun lave en test for Klamydia og sådan en livmoderhals prøve noget nu vi var igang.. Vil sige at det gjorde godt nok ondt men måtte jo bide smerten i mig smiley Og så blødte min slimhinde en del så det var svært at lave prøverne.. smiley Bagefter gik sygeplejersken og jeg blev scannet for at se om mine æg var vokset og jeg havde et rigtig fint æg i venstre side der voksede godt som det skulle og alt var fint smiley Så hun mener at jeg kan blive insimineret lørdag hvis ikke før smiley jaaaah .. og skal så ind torsdag morgen for at se hvor stort det er blevet smiley
Der udover snakkede vi om det med PCO og at vi blev lidt kede og bekymret i fredags, men hun sagde at det mistænkte hun slet ikke at jeg kunne have for når min mens aldrig havde været ustabil og det emd mine æggeblærer var normalt da der var under det antal er skal være for at de mistænker PCO.. så det skulle vi bare glemme.. Så det mistænker hun slet ikke og vil ikke gøre mere ved... så nu kan jeg glæde mig til torsdag og lørdag.. Det var lige en god opdatering herfra smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge radiator op, som er faldet ned 1.500 kr.
  • Montering af lamper 500 kr.
  • Hyrdeledet 23 8400 Ebeltoft 450 kr.
  • Male køkken og badeværelse og rengøring 7.600 kr.
  • Udskiftning af ruko lås 1.000 kr.
  • Skal have hjælp til at samle et sofabord Skal have hjælp til at samle et sofabord 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille Update :)
Kommentér på:
En lille Update :)

Annonce