{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

falder sammen/ behandling {{forumTopicSubject}}

Ja vi får jo hjælp til at blive gravid og får IVF behandling. Og det er vi selvfølgelig meget glæde for.

Men så sidder jeg lige og regner lidt frem og der er nogen der ved om den dag man skal ind og lære om at stikke sig selv tæller med som første behandlings dag ?? fordi der står man skal stikke sig i 9-12 dage.

Og det kommer bare til at ramle ind i vores mindste søns fødselsdag så vi har jo selvfølgelig gæster og da der ikke er nogen der ved vi prøver ja så er det lidt svært at skjule hvis vi ender med at skulle aflyse hans fødselsdags gæster !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Nogle af stikkontakterne virker ikke på en af faserne 2.000 kr.
  • Haveaffald 500 kr.
  • Flytte kontakt fra midt på væg til gulvhøjde 714 kr.
  • Samling af Ikea børne seng med udtræk og skrive bord og skuffe modul 1.300 kr.
  • Fjernelse af skjult hvepsebo 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  falder sammen/ behandling
  • #3   20. okt 2010 Min første behandlingsdag ligger søndag den 31 okt så det passer fint nok.
    Men så skal der jo gå de der 9-12 dage hvor jeg skal tage Gonal F. så skal der tages ægløsnings sprøjte 34-36 timer inden æg udtagning.

Skal ægløsnings sprøjten tages sammen med Gonal F altså det sidste halvandet døgn ?? eller er det først når de 9-12 dage er gået ?

Og 2 dage efter er der ægoplægning og david har fødslesdag den 14 nov.

• #5   20. okt 2010 hihi problmet er bare vi kan ikke rigtigt tage 3 unger med der ind. og har ingen andre end mormor og morfar til at passe og de vil nok undre sig over hvad vi skal lige netop den dag ! og har halvanden times kørsel hver vej.. men nu må vi se ja håber på at vi kan få lov at at medvirke indfor perioden (9-12 dage) hvad dag der passer bedst..

Kommentér på:
falder sammen/ behandling

Annonce