{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
784 visninger | Oprettet:

Vildrede og blandede føleleser... {{forumTopicSubject}}

Åh ja så lige et lidt hmmm-indlæg fra mig.

Sagen er den at manden og jeg har to skønne piger på hhv knap 2½ år og 4½ år. De er super skønne, og en meget stor håndfuld da de begge er meget temperamentsfulde.
Jeg har dog nævnt muligheden for tid tilbage for manden om en evt. 3´er på et tidspunkt. Det er han lukket for, han ønsker ikke flere da han synes vi har det rigtig godt som vi har det og har nok at se til.

Det er for mig ok at vi ikke skal have flere, jeg har det fint med at have vores skønne piger, og kan sagtens "undvære" en 3´er, så ingen problemer der, selv om jeg ville være klar hvis han var.

Nu ligger det så sådan at jeg i oktober fik en hormon spiral sat op, så det er jo vores prævention. Min mens plejer at være ret regelmæssig, jeg skriver aldrig ned hvornår den kommer, men min tidsfornemmelse siger mig at den er der ca. hver 4. uge, nøjagtig som da jeg ikke havde spiral.
Denne gang er der dog gået længe. For 14 dage siden havde jeg lidt mens smerter i lænden som jeg plejer og tænkte at nu kom den nok snart. Det gjorde den dog ikke, og jeg tænkte ikke mere over det.
Så spurgte manden mig forleden dag om ikke jeg snart skulle have det, han synes det var længe siden?

Øhh jooo, det tror jeg nok er ved at være!!!

Han blev lidt bleg om næbet, så for at berolige ham købte jeg i går en g-test, så jeg kunne teste her til morgen og dermed berolige ham med at jeg ikke er gravid.

Jeg tog testen til morgen, og umiddelbart viste den ikke noget og jeg tænkte at jeg kunne ringe til ham og berolige ham når jeg havde afleveret ungerne.

Jeg kiggede igen lidt senere og synes altså at jeg kan se en meget utydelig streg i test feltet!!!!

Da jeg testede positiv med vores yngste, testede jeg da jeg var 3+2, da vi stod og skulle til bryllup og jeg ikke ville drikke hvis der var indikation af graviditet.

Den viste også negativ til at starte med og viste sig bare mere og mere positiv for hver dag der gik.

Jeg ved godt at man ikke skal kigge på en test efter den har ligget længere, men nu er min erfaring jo bare at selv om den først viser positiv efter nogle timer, så er den god nok.

Jeg har talt med mandden her til morgen, men han spurgte heldigvis ikke til testen, for vidste ikke rigtig hvad jeg skulle sige til ham. Kan ikke finde ud af om det er indbildning at jeg ser en utydelig streg, men tænker at jeg vil vente til han kommer hjem, så kan han selv se den.

Desværre ligger landet sådan at jeg ikke tror at jeg vil være i stand til at få en abort.
Som jeg sagde til manden i går, da jeg havde købt testen... jeg synes der er langt fra ikke at prøve bevidst at få baby og til ligefrem at få abort hvis uheldet skulle ske....

Puha det blev lidt langt, tak fordi du læste færdig. Ved ikke hvad jeg ville med inlæget, nok bare lige have lidt luft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til opvaskemaskine 1.000 kr.
  • Replacement of Toilet 1.000 kr.
  • Fjerne stikkontakt 1.000 kr.
  • TV-opsætning — der skal bores fire huller i betonvæggen. 500 kr.
  • Tilslutning af ovn 500 kr.
  • Låse dør op 1.145 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vildrede og blandede føleleser...
  • #1   14. jul 2010 Jo, er slet ikke sikker på at jeg er gravid, for hvis stregen er der, er den godt nok meeeeget utydelig og måske endda indbildning... Og nej, abort er ikke rigtig en mulighed, derfor vi prøver at beskytte os så godt som muligt, men selvfølgelig er det en fælles beslutning, der ikke skal ødelægge vores allerede eksisterende gode dejlige familie. Det bliver under ingen omstændigheder noget vi skal gå fra hinanden over, hvis du forstår.
    Tænker godt lidt på om jeg skal ringe til lægen, men så skal jeg jo have taget en blodprøve, for hun kan jo ikke se andet på testen end jeg kan på min egen. Ved ikke rigtig om jeg bare skal vælge at vente og se et par dage før jeg tester igen.

Det der er svært er at jeg jo egentlig godt gider en mere, hvis "uheldet" ligefrem er ude, så bliver på en sær måde jo næsten opildnet af om den er positiv, men tænker jo samtidig på at manden egentlig ikke vil have flere, han skal jo heller ikke føle sig presset ind i noget han i bund og grund ikke vil.....

• #2   14. jul 2010 Hmmm måske du skulle vente med alle bekymringerne til du har taget en ny test om en uges tid? for du blir da skør i hovedet af at tænke: Åh nej, hvad nu hvis!
    Hvis du nu er gravid, tror du så ikke din mand vil vænne sig til tanken? Det kan jo være abort slet ikke er en mulighed for ham. smiley

Jeg synes du sal vente lidt og tage en ny test, og så tage den derfra. Håber den viser hvad du ønsker smiley

• #3   14. jul 2010 Christina, jeg ved godt at du har ret, det er til at blive sindsyg af. Jeg tror jeg tager en ny test om nogle dage og ser om den også ser positiv ud, og så må vi tage den derfra.

Jo, måske manden vænner sig til det, tror mest det er fordi han ikke orker at starte forfra, men nu må vi se...

• #5   14. jul 2010 Haha, har også været afsted og købe to stykker. Viste første test til manden da han kom hjem og han kunne også se en meeeeget svag streg, uden jeg havde sagt hvad jeg havde set.

Han er dog desværre meget opsat på at han ikke ønsker flere børn, og han mener desværre ikke at vi kan blive "enige" såfremt jeg er gravid.

Men altså, jeg vil jo heller ikke ødelægge den dejlige familie jeg har nu ved at vælge barnet til og manden fra. Jeg respekterer hans holdning, men ville ønske den var anderledes eller til at rokke.
    Hmm håber under omstændighederne ikke at den er positiv, da det vil lave ballade. Selv om jeg nu godt kunne klare et lille pus mere ;o/

Kommentér på:
Vildrede og blandede føleleser...

Annonce