{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Ja så venter vi på mens. Men ....???? {{forumTopicSubject}}

Hej Alle sammen.
Efter vi har været på Holbæk sygehus og blive undersøgt. Har vi fået afvide at vi er klar til behandlingen ICSI.
Så nu venter vi på at min mens kommer....
Vil høre om der er nogle af jer der har været igennem det samme og hvor hurtigt i blev gravide.
Hvad gav i kr og øre for jeres behandling ????
Vil gerne høre hvor mange penge vi ca. skal ligge til side ?

Håber i kan hjælpe smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ja så venter vi på mens. Men ....????
  • #1   10. maj 2010 Jeg har ikke været igennem icsi. Men jeg har været igennem ivf 3 gange. Og det er jo næsten det samme.
    Første gang jeg var det igennem blev jeg gravid. Men jeg mistede desværrer vores datter da jeg var 28 uger henne på grund af svangerskabsforgiftning.
    2. gang mislykkeds.
    3 gang blev jeg gravid med tvillinger som i dag er 10 måneder.
    Hvis det er jeres første fælles barn så skal i kun betale medicinen, hvis i altså er henvist af jeres læge.
    Jeg tror jeg brugte ca 2500 kr på medicin til en behandling.


Kommentér på:
Ja så venter vi på mens. Men ....????

Annonce