{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
457 visninger | Oprettet:

Hjælp til cyklus??? {{forumTopicSubject}}

Er blevet en del i tvivl om jeg har en reglmæssig cyklus eller hvad jeg har..
Smed pillerne i starten af februar og begyndte ar bløde d. 4. februar.. Næste mens fik jeg så den 5. marts, eller det vil sige d. 5. marts begyndte jeg at bløde rigtigt.. havde pletblødt fra d. 2. marts af.. Efter hvad jeg kan regne ud har jeg så en cyklus på 29 dage.. eller måske 25 dage hvis pletblødningen tæller..
Min næste mens skal så kommer på lørdag d. 3. april, men har haft nogle smerter i underlivet idag og nu her er jeg begyndt at plet bløde med noget brunligt.. Hvad betyder det? VIlle ellers teste om jeg var gravid men nu blir jeg i tvivl?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af spisebord 1.350 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • 2 lamper og 2 billeder 500 kr.
  • Tilslutning af komfur 350 kr.
  • Tage ned en lampe i taget 335 kr.
  • Havemand til ukrudsrydning i indkørsel 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til cyklus???
  • #2   30. mar 2010 Det kan nemt tænkes at du ikke har stabil cyklus endnu - det vil faktisk kun være meget normalt...... Det kan tage et år inden p-pillerne er helt ude af kroppen, men dermed ikke sagt at du ikke kan blive gravid før ....

• #3   30. mar 2010 Okay så er jeg mere rolig.. synes bare det er forvirrende at de ikke kommer ens.. for det har jeg ALTID været vant til..
    Og det gør det jo straks værre at finde sin ÆL når den ikke er reglmæssig.. :-S

• #4   30. mar 2010 Lizette: jeg kan kun anbefale dig at vente med at teste - til din mens er udeblevet .... Ikke for at være lyseslukker men I har ikke prøvet så længe endnu - ved godt det meget hurtigt bliver længe - da det jo er et mega ønske - tor mig jeg ved det.......men hold modet oppe......

• #5   30. mar 2010 Den brune "blødning" behøver ikke være mens på vej, og det gør smerterne heller ikke - men prøv at flytte fokus og så test sidst på ugen, hvis ikke mens er kommet....

• #6   30. mar 2010 Jeg ved vi ikke har prøvet længe så har ikke opgivet, men man blir bvare så skuffet når der er tegn på ens mens kommer.. og sagde til manden her i formiddags jeg havde på fornemmelsen den måske var på vej.. men samtidig håbede jeg jo også jeg var gravid.. Håber ikke der sker mere.. men nu giver jeg det tid.. og havde tænkt mig at teste her sidst på ugen nu jeg havde regnet ud den skulle komme lørdag.. så er bestemt ikk opgivende smiley

• #7   30. mar 2010 Lyder godt Lizette..... Det gør super ondt når mens kommer - det er direkte smerte i hjertet...... Det ved jeg.....

Men tænk positivt - jeres babylykke skal nok komme.....tro på det....trods modgang. smiley

• #8   30. mar 2010 Jahh blev ret skuffet hvis det er det nu.. og så kom naboen ind med hendes lille mand og begyndte at snakke om at når nu det blev vores tur og vi fik den første og alt det der.. :-S
    Men det skal nok komme når det er vores tur.. håber bare ikke der går længe..

Ved i om det er familie arveligt at man er længe om at blive gravid?

Kommentér på:
Hjælp til cyklus???

Annonce