{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.242 visninger | Oprettet:

graviditet? {{forumTopicSubject}}

jeg er gået fem, snart seks dage over tid og har længe testet som en gal, stortset hele sidste periode. Hver gang jeg har testet har den været bragende negativ, og ligger den altid ved hylden så manden kan se med og selv efter flere timer har den været negativ. Idag testede jeg igen med kunne næsten ikke tisse så det tog lang tid før kontrolstregen kom, og jeg glemte den helt, men da jeg kom tilbage efte tyve minutter var kontrolstregen kommet og den var positiv. Hvad kan jeg stille op? ved godt en test ikke kan regnes med når tiden efter ti minutter, men tænkte at eftersom ingen af de andre har været positive selv efter flere timer, kunne den her måske være rigtig?
jeg har tænkt mig at teste igen imorgen, men man kan vel være heldig og overraske manden smiley

undskyld den lange test!


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  graviditet?
Kommentér på:
graviditet?

Annonce