Ingen mens i 4 måneder {{forumTopicSubject}}
Hmm ja som overskriften siger har jeg ingen mens haft i 4 måneder. Da jeg for snart halvanden år siden stoppede på mine p-piller startede jeg med at bløde, det gjorde jeg i 9 måneder konstant, da det endelig stoppede fik jeg to måneder med alm mens. Den sidste måned havde vi sex da jeg havde ÆL og en uge efter havde jeg en meget utydelig kort (bare en plet) blødning. Var så ved lægen da jeg var sikker på jeg var blevet gravid. Men nej, har faået taget blodprøve og den sagde heller ikke noget..
Nu er det så bare at jeg ikke har haft min mens siden.... Det er 4 måneder nu, min læge siger det er helt normalt, men jeg har altså aldrig hørt om nogen som har haft det som mig..
Nogen der har prøvet det?
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
mar 2008
Følger: 48 Følgere: 46 Emner: 49 Svar: 1.601
og så fik jeg den ligepludselig igen. og siden har den været normal.
hvis du feks har været på p-piller i rigtig mange år og så stopper så kan din krop godt reagere sådan at den ikke kan finde ud af det..
det kan være at du som jeg lige skal ha p-piller i en måned eller 2 for at rette op på det..
har du ellers haft normal mens imens du var på piller..?
mar 2008
Følger: 28 Følgere: 28 Babyer: 1 Emner: 151 Svar: 1.366
apr 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 121 Svar: 550
Pernille B: Jeg kan ikke forstå hvis jeg skulle være blevet gravid så skulle jeg være 3 mdr henne og det passer ikke rigtig nogen steder. De eneste symptomer jeg har er sure opstød, lidt kvalme, også er mine bryster blevet kæmpe.. Man kan intet se på maven.. Men jeg kan da lige prøve at tage en test engang her i ugen og se.. Men tror ikke det er det. tror bare det er mine homoner eller noget som ikke skal være som det er.
Tina N: Hvad gør man hvis homontallet er langt nede?
maj 2008
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
Ingen mens i 4 måneder