{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Ingen mens i 4 måneder {{forumTopicSubject}}

Hmm ja som overskriften siger har jeg ingen mens haft i 4 måneder. Da jeg for snart halvanden år siden stoppede på mine p-piller startede jeg med at bløde, det gjorde jeg i 9 måneder konstant, da det endelig stoppede fik jeg to måneder med alm mens. Den sidste måned havde vi sex da jeg havde ÆL og en uge efter havde jeg en meget utydelig kort (bare en plet) blødning. Var så ved lægen da jeg var sikker på jeg var blevet gravid. Men nej, har faået taget blodprøve og den sagde heller ikke noget..
Nu er det så bare at jeg ikke har haft min mens siden.... Det er 4 måneder nu, min læge siger det er helt normalt, men jeg har altså aldrig hørt om nogen som har haft det som mig..
Nogen der har prøvet det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.
  • Fjernelse af grene og vedbend 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ingen mens i 4 måneder
  • #1   29. jun 2008 Ville jeg heller ikke mene at det er.. jeg fik blot det svar fra lægen at var der ingen ændringer inden jul så skulle jeg komme igen der. når jeg ringer for a få en tid spidser hun mig bare af med en forklaring på at alt er helt som det nu engang skal være. mine homoner er bare ude af sig selv.

• #2   29. jun 2008 jo jeg har prøvet ikke at ha mens i 7 mdr.. så jo det kan godt ske..
    og så fik jeg den ligepludselig igen. og siden har den været normal.
    hvis du feks har været på p-piller i rigtig mange år og så stopper så kan din krop godt reagere sådan at den ikke kan finde ud af det..
    det kan være at du som jeg lige skal ha p-piller i en måned eller 2 for at rette op på det..
    har du ellers haft normal mens imens du var på piller..?

• #3   29. jun 2008 Hejsa.. Jeg tænker på lidt på at man har jo hørt før at de heller ikke kunne se det ud fra blodprøverne med det samme, altså om du er gravid?

• #4   29. jun 2008 Hippentossen: Da jeg blødte konstant fik jeg det iorden igen ved at tage p-piller i 2 måneder men det er jo herefter det er gået galt.

Pernille B: Jeg kan ikke forstå hvis jeg skulle være blevet gravid så skulle jeg være 3 mdr henne og det passer ikke rigtig nogen steder. De eneste symptomer jeg har er sure opstød, lidt kvalme, også er mine bryster blevet kæmpe.. Man kan intet se på maven.. Men jeg kan da lige prøve at tage en test engang her i ugen og se.. Men tror ikke det er det. tror bare det er mine homoner eller noget som ikke skal være som det er.

Tina N: Hvad gør man hvis homontallet er langt nede?

• Tina S
    Tina S Tilmeldt:
    maj 2008

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 19
    #5   3. jul 2008 Jeg fik da normal mens med det samme. Man skal forvente i nogle mdr efter at ens blødning godt kan være lidt forlænget og komme lidt som det passer den i stedet for regelmæssigt, men det du beskriver lyder altså hen i vejret og skal undersøges nærmere hvis du spørger mig! Dumme læge siger jeg abre. De kan være så afvisene og ligeglade til tider.

Kommentér på:
Ingen mens i 4 måneder

Annonce