{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
742 visninger | Oprettet:

Øvøvøvøv... Lidt lang... {{forumTopicSubject}}

Min kæreste og jeg har påbegyndt projekt baby.. Nu vil vi gerne starte vores egen familie med en lille baby...

Og vi troede den var der... Jeg har haft en del kvalme de sidste 14 dage, startede dagen efter den dag jeg ca haved regnet mig frem til sulle være dagen på min ægløsning.. Har enormt ømme bryster og føler mig rigtig træt.. Og skulle ha testet i morgen...
Men så i dag, efter en tur ude og handle, begynder det at nive i underlivet.. og finder så ud af at jeg har fået min mens.. Øvøvøv..
Står og er ved at lave mad og føler mig bare rigtig skuffet.. Øvøv..

Ja ved ikk rigtig hvor jeg vil hen med det her.. Tror bare jeg har brug for at komme ud med det... Kæresten sys også det er rigtig øv.. og blivr ved med at sige at vi bare prøver igen... Og ja det gør vi da..

Men hold da op en skuffelse man kan føle...

Knus Christina...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardin i Velux vindue. 1.000 kr.
  • Hæng 5 billeder op på vores kontor 500 kr.
  • Handyman 1.400 kr.
  • Sæt et skab fast mod vægen 799 kr.
  • Ophæng af en enkelt kommode, en hylde og to lamper 1.400 kr.
  • Klippe hæk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øvøvøvøv... Lidt lang...
  • #1   22. nov 2009 det jeg rigtig ked af og høre.. hvor længe har i prøvet? mig og min kæreste har prøvet et havlt år før det lykkeds for os..
    Tiden kommer helt sikkert til jer på et tidspunkt, i må bar ikke tænke for meget på at i bar vil ha en baby lige nu, for så kan det ta langt tid..

• #2   22. nov 2009 Ja øv, kender også til skuffelsen. Har selv været så mange mange gange.....men nu har vi baby efter reagensbehandling. Det lykkedes ikke for os uden hjælp.
    Pøj pøj til jer.
    Håber den kommer i næste hug!

• Mille
    Mille Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
    #4   22. nov 2009 Øv hvor trælst for jer at den ikke var der denne gang.
    Det kan være en rigtig træls følelse at stå med når man får sin mens, og bare sådan havde håbet på den ville blive væk pga en graviditet.
    Krydser fingrer for det snart vil lykkes jer. Bare vent, før i ved af det, så er det jeres tur.

• #6   22. nov 2009 Tak alle sammen, hvor er det rart at vide at man ikke er alene selvom det ikke er sjovt..

Ja det skal nok lykkes en dag.. Må jo bare op på hesten igen:) Blev bare slået helt ud da jeg opdagede det.. Og så sindsygt ondt i underlivet lige nu, det niver helt vild.. Har lyst til at lægge mig på gulvet og krybe sammen i fosterstilling... Avav.. Har aldrig haft det sådan her før.. smiley

• #7   26. nov 2009 Ja, det er utroligt så meget nedtur man kan få af en gang menstruation... men der er ikke rigtig noget at gøre ved det. Har det selv på samme måde når min kommer...

• #8   26. nov 2009 Hey.. Test dig da lige alligevel... jeg havde også min mens de første 4 mdr af min første geaviditet, så den kan godt være der alligevel

• #9   26. nov 2009 Jannie T
    Tror bare man er bange for at blive endnu mere skuffet, for jeg har heller ikke testet - trods ømme bryster osv.

• #10   29. nov 2009 Jannie T... Ja, det kunne godt være man skulle prøve, men som Rikke skriver.. Så tror jeg bare jeg er bange for at den er negativ.. smiley Men det er da en overvejelse.. Nu når jeg har haft det sådan..

Har lige et spørgsmål.. Hvis man nu er gravid selvom man bløder kan man vel ikke teste mens man bløder ?? Eller????

• #11   29. nov 2009 Jo det kan du sagtens. Det er jo indholdet af hcg i urinen og det har ikke noget med blodet at gøre. Men hvis du bløder bør du nok tage test igen om en uges tid hvis den er positiv, det kan jo være en biokemisk graviditet.

• #12   29. nov 2009 Hva er en biokemisk graviditet???

• #14   30. nov 2009 *Camilla* - Okai...

• #15   1. dec 2009 Det når at sætte sig fast længe nok til der dannes hcg, der nogle gange kan ses i grav. test men tit ellers kun i blodprøve.
    Derefter går det til grunde og man når ofte ikkke at opdage man har været gravid.
    Tit opdager man det jo fordi man er i behandling og får taget blodprøve men faktisk er der mange der har haft biok. grav uden at vide det.

• #16   1. dec 2009 OKai.. Kan ikke helt finde ud af om jeg skal teste eller ej...

• #17   1. dec 2009 K.. Ja jeg skal nok komme med en opdatering.. smiley Sidder stadig og funderer lidt over hva jeg skal.. Tror nu ikke jeg er gravid..

Men har i dag haft nogle vilde mens ligende smerter i underlivet som gjorde voldsomt ondt... Har aldrig haft så vilde smerter før.. Og har jo næsten lige haft min mens... Hmm.. Såå jeg ved ikk lige hva jeg gør...

• #18   2. dec 2009 Hello girls....

Her er den lovede opdatering.. smiley

Nå, men jeg besluttede mig for at teste i morges... Men den viste negativ.. Havde heller ikke hbet på noget.. Havde lidt på fornemmelsen at den var negativ... Men har det ok med det denne gang smiley
    HAr regnet min næster frugtbare periode ud så vi prøver bare igen.. Mellem den 4 & den 8. dec.. Med testdag den 20dec ca.. Så måske er der gevisnt inden jul.. Men nu må vi se.. Vi er mere afslappet med det dennegang... smiley

Glædelig Jul alle sammen... smiley

Kommentér på:
Øvøvøvøv... Lidt lang...

Annonce