14. maj 2008 Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 107
Øvøvøvøv... Lidt lang... {{forumTopicSubject}}
Min kæreste og jeg har påbegyndt projekt baby.. Nu vil vi gerne starte vores egen familie med en lille baby...
Og vi troede den var der... Jeg har haft en del kvalme de sidste 14 dage, startede dagen efter den dag jeg ca haved regnet mig frem til sulle være dagen på min ægløsning.. Har enormt ømme bryster og føler mig rigtig træt.. Og skulle ha testet i morgen...
Men så i dag, efter en tur ude og handle, begynder det at nive i underlivet.. og finder så ud af at jeg har fået min mens.. Øvøvøv..
Står og er ved at lave mad og føler mig bare rigtig skuffet.. Øvøv..
Ja ved ikk rigtig hvor jeg vil hen med det her.. Tror bare jeg har brug for at komme ud med det... Kæresten sys også det er rigtig øv.. og blivr ved med at sige at vi bare prøver igen... Og ja det gør vi da..
Men hold da op en skuffelse man kan føle...
Knus Christina...
apr 2008
Følger: 32 Følgere: 32 Babyer: 1 Emner: 77 Svar: 893
Tiden kommer helt sikkert til jer på et tidspunkt, i må bar ikke tænke for meget på at i bar vil ha en baby lige nu, for så kan det ta langt tid..
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
Pøj pøj til jer.
Håber den kommer i næste hug!
dec 2008
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 44
Det kan være en rigtig træls følelse at stå med når man får sin mens, og bare sådan havde håbet på den ville blive væk pga en graviditet.
Krydser fingrer for det snart vil lykkes jer. Bare vent, før i ved af det, så er det jeres tur.
maj 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 107
Ja det skal nok lykkes en dag.. Må jo bare op på hesten igen:) Blev bare slået helt ud da jeg opdagede det.. Og så sindsygt ondt i underlivet lige nu, det niver helt vild.. Har lyst til at lægge mig på gulvet og krybe sammen i fosterstilling... Avav.. Har aldrig haft det sådan her før..
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
aug 2009
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 10 Svar: 80
jul 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 53 Svar: 1.257
Tror bare man er bange for at blive endnu mere skuffet, for jeg har heller ikke testet - trods ømme bryster osv.
maj 2008
Har lige et spørgsmål.. Hvis man nu er gravid selvom man bløder kan man vel ikke teste mens man bløder ?? Eller????
dec 2008
maj 2008
maj 2008
dec 2008
Derefter går det til grunde og man når ofte ikkke at opdage man har været gravid.
Tit opdager man det jo fordi man er i behandling og får taget blodprøve men faktisk er der mange der har haft biok. grav uden at vide det.
maj 2008
maj 2008
Men har i dag haft nogle vilde mens ligende smerter i underlivet som gjorde voldsomt ondt... Har aldrig haft så vilde smerter før.. Og har jo næsten lige haft min mens... Hmm.. Såå jeg ved ikk lige hva jeg gør...
maj 2008
Her er den lovede opdatering..
Nå, men jeg besluttede mig for at teste i morges... Men den viste negativ.. Havde heller ikke hbet på noget.. Havde lidt på fornemmelsen at den var negativ... Men har det ok med det denne gang
HAr regnet min næster frugtbare periode ud så vi prøver bare igen.. Mellem den 4 & den 8. dec.. Med testdag den 20dec ca.. Så måske er der gevisnt inden jul.. Men nu må vi se.. Vi er mere afslappet med det dennegang...
Glædelig Jul alle sammen...
Øvøvøvøv... Lidt lang...