{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Ingen mens endnu, men.... {{forumTopicSubject}}

Som overskriften lyder har jeg ikke fået min mens endnu. skulle ha haft den fredag, men er jo så gået 2 dage over ikke det helt vilde. Men når jeg plejer at få min mens får jeg vildt ondt og så ved jeg den er der. Men i dag og særligt her til aften er jeg begyndt at få lidt ondt. absolut ikke i stil med det jeg plejer plus jeg synes det sider lidt højre end det plejer og det virker heller ikke som mens smerter og så er det jeg tænker på om det kan være fordi kroppen er ved at vænne sig til at den måske er gravid??? Ligger desvære ikke inde med nogle test og kan først få fat i nogle fra på onsdag eller komme til læge.. Nogle der har prøve så tidligt i en graviditet at kunne mærke det?? Skal lige siges det er første gang vi prøver at blive gravide og det her er slet ikke noget jeg har oplevet før så er lidt spændt på om det måske er lykkedes denne gang:-) Undskyld det blev lidt langt, men havde lige brug for nogle der måske kunne give nogle bud på om det er det jeg tror eller det bare er mensen der er underlig denne gang...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen mens endnu, men....
  • #2   11. okt 2009 håber også bare den er der denne gang. vi har prøvet siden maj så der må godt ske noget.. har lige sidet og læst nogel gamle indlæg med samme spørgsmål som mit og det kunne da godt være jeg skulle se om jeg ikke kan få nogel til at køre for mig i morge så jeg kan komem en tur til lægen og få en test...

  • #4   11. okt 2009 det gør je skam heller ikke:-) men hvis der ikke er sket noget inden maj næste år skal vi en tur ti lægen for at se om der evt er noget galt.. vi kan ikke vente 5 år med at få børn for da vil min mand være 37 og han vil helst ha børn inden han bliver 40 og det kan jeg godt forstå..:-)

  • #5   11. okt 2009 bliver altså mere og mere sikker på den er sikker denne gang.. for når jeg har mens smerter sider de i højre side og der konstante.. og de små stik/jag/smerter jeg har nu svinger en del. den sidste halve time er de begyndt at svinge ret meget. fra der ikke er noget til det er der en lille smugle.. skal helt sikker finde en der kan køre for mig i morgen..

  • #6   11. okt 2009 og nu er de helt væk.. Underligt.. smiley

  • #8   12. okt 2009 altså manden ivl gerne vente til sidst på ugen, men jeg er begyndt at få det dårligt.. smiley har hafte det lidt dårligt siden kl 7 i morges.. ikke rigtig kvalme, men ubehag i maven og ikke forde jeg ellers er ved at blive syg eller få dårlig mave så tror altså jeg ser om lægen ikke har en tid i dag eller i mogen... kan da ikke vente til sidst på ugen... smiley

  • #9   12. okt 2009 Hvorfor tager du ikke en test i stedet for at tage til lægen?
    Håber på positivt resultat for dig smiley


  • #12   12. okt 2009 fordi det er billiger at tage til læge smiley og plus jeg skal afligevel ind til byen for at købe en så kan jeg lige så godt få lægen til at tagen den. fik afvide sidst at jeg skulle bare komme igen og så taget en hvis det var nødvendigt, så længe man er igang med at forsøge at blive gravid er min læge lige glad med hvor mange test man får taget hos ham...

  • #13   12. okt 2009 Ok vi venter spændt smiley

  • #14   12. okt 2009 graviditet kan godt give lidt menses lignende smerter, så pøj pøj med det,...

    venter på svaret:-)


  • #16   12. okt 2009 nå nu har jeg da fået en tid ved lægen.. imorgen kl. 14 puhhh der er lang tid til:-) så venter stærkt tilbage med svar i morgen ca ved 15 tiden

Kommentér på:
Ingen mens endnu, men....

Annonce