Mens, ægløsning ... {{forumTopicSubject}}
Hej alle
Nu vil jeg prøve ikke at male fanden på væggen eller gå i panik eller noget som helst.
Kæresten og jeg er igang med projekt baby - smed pillerne i slutningen af juni måned, og der gik lidt nok halvanden måned inden min mens kom. Efterfølgende har den været regelmæssig med 28 dage.
Vi har ikke sådan forsøgt at knalde ved ægløsning, da det egentlig passede bedre ind at gå igang med projektet til oktober måned.
Nå, men jeg tænkte så, at jeg i det mindste denne her gang kunne prøve at tage en ægløsningstest. Jeg har godt nok kun taget 2 - de sidste 2 dage i den frugtbare periode (jf. beregning på nettet d. 22.09 og 23.09). Jeg har haft menslignende smerter, som man jo siger kan mærkes som ægløsning. Men men, de 2 tests har været negative. Ved godt at det er lidt til grin i og med, at jeg jo burde have testet i de forgående dage, men troede jo, at i og med at jeg fik disse smerter, så måtte det da være ægløsning.
Nu kan jeg ikke lade være med at tænke på, om jeg så har mens uden ægløsning - kan godt høre at det er liiidt rigeligt tidligt at tænke i de baner, hehe - og jeg har selvfølgelig tænkt, at næste gang så vil jeg begynde at teste langt tidligere. Undrer mig bare over disse menslignende smerter - der er 9 dage til, at jeg skal have mens.
Når tankerne kommer ned på skrift, så kan jeg godt se, at jeg nok bare skal tage den med ro.
Men andre der kan forklare de menslignende smerter?
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 103 Svar: 534
Jeg skal have mens om 10 dage og i følge begregninger på nettet og min bedste overbevisning i forhold til at undersøge sig selv... så skulle jeg have haft ÆL... men i dag har jeg haft sådan lidt kniben i den ene side af underlivet. Kommer og går.. og jeg aner ikke hvad det nu er for noget. Synes jo ikke det kan passe at det er ÆL så sent i perioden, dag nr 23...
aug 2009
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 12
aug 2009
jan 2009
Men vi skal sikkert bare tage at slappe af
aug 2009
Men ja, vi skal nok bare slappe af
jan 2009
jan 2009
aug 2009
Jeg har jo været gravid for 8 år siden (som 21 årig), men fik en abort, da det ikke var planlagt og jeg var på p-piller. Så har jo en idé om, at jeg godt kan blive gravid, men der kan jo ske meget på 8 år, som kan ændre situationen.
jul 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
aug 2009
Det er bare nemt lige at få kørt en stemning op inde i sig selv og så blive bekymret. Så jeg må bare vente og se, hvad der sker.
jul 2009
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 20
Men held og lykke med at det er lykkes
Mens, ægløsning ...