{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.419 visninger | Oprettet:

tør man håbe den er der nu?? {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften lyder.. jeg ved ikke om jeg tør håbe den er der nu..

skulle have haft mens i torsdags, men har ikke set skyggen af den. Jeg har underlige smerter i maven og underlivet, men føler ikke de er magen til dem, jeg får ved mens. Jeg tør bare næsten ikke håbe...

Suk.. skulle bare ud med det..

Nogen der har oplevet, ikke at kunne teste positivt, efter nogle dages udblevet mens, selvom de var gravide??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bygge terrasse for spejderhytte 5.000 kr.
  • USM HALLER disassembly - today! 1.410 kr.
  • montering af sovesofa 800 kr.
  • Replacing smoke alarm battery 375 kr.
  • Sætte lampe op 500 kr.
  • TV mounting / hanging 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  tør man håbe den er der nu??
  • #1   20. sep 2009 jeg testede fredag morgen, men den var negativ smiley

• #2   20. sep 2009 Hmm nogle er langsommere til og danne HCG end andre, så prøv og teste igen i morgen. Pøj pøj :o)

• #3   20. sep 2009 prøv at test igen

• #4   20. sep 2009 må prøve i morgen, ligger ikke inde med nogle test ...

• #5   20. sep 2009 puha.. det lyder som en lang ventetid...

• #6   20. sep 2009 da vi ventede Niklas, var jeg 8+6 før vi kunne se en meget utydelig streg. og denne gang var jeg 4+6(tror vi)

• #7   20. sep 2009 hold da op.. så det var først efter din 2 mens skulle havde været der, du kunne få positiv test?

• #8   20. sep 2009 Da jeg fik min søn kunne jeg slet ikke få en test til at vise positiv, så jeg røg til scanning og var i uge 16.

med min datter kunne jeg teste positiv i uge 8.

• #9   20. sep 2009 Uge 16.. smiley jamen, viste du det ikke før, eller havde det på fornemmelsen, (manglende mens, graviditets symptomer osv.)

• #10   21. sep 2009 Har du prøvet igen?

• #11   21. sep 2009 har du testet?

• #12   21. sep 2009 Mette E - Jeg har aldrig haft menustration, så nej. Sagde konstant til min mor der var noget galt osv, men så længe test viste negativ måtte det være sådan, indtil jeg tog til lægen slog i bordet og sagde, "noget bevæger sig altså" Så røg jeg til scanning og så viste den så min dejlige søn i 17graviditets uge, var 16+4 ved den scanning.

• #13   21. sep 2009 May - hold da op en start på graviditeten.. godt du var en stædig kvinde ;o)

• #14   21. sep 2009 Ja jeg har testet..

I morges fik jeg endnu en negativ test, men da jeg kiggede på den gamle, var der en meget meget utydelig streg. Men den er først kommet lang tid efter jeg tog den, så regnede ikke med noget.. Jeg har så kigget igen på den gamle og den nye jeg tog i morges - der er så en tydligere streg på den jeg tog i morges, men begge er først blevet lidt positive efter flere timer.. skal jeg regne med noget?? ..

Der udover har jeg gået de sidste dage med en smerte der ligner mens-smerter, er det normalt - hvis det viser sig at jeg er gravid?? det er en smerte der nærmest stikker - hvis det siger nogen noget smiley -nogen der har prøvet det?

Ja undskyld mine mange spørgsmål, men er ved at gå til at ventetid på min mens kommer... eller en positiv test..

• #15   21. sep 2009 Hej Mette.
    Jeg går lige som dig lige nu...testet i eftermiddag, 1. dag over tid, negativ, dumt tidspunkt kunne ikke lade være... prøver igen i morgen.

Nej man må ikke regne med en test der er mere end 5 min gammel står der på min.
    Der står: Positivt res. kan aflæses efter 1 min og neg. efter 3 min. Efter 5 min. må man ikke regne med noget af det. For så beg. testen at tørre og så kan man ikke stole på det.

Du må prøve igen om nogle dage. Hvis den er der, skulle den jo gerne langsomt blive tydeligere indenfor den rigtige tid.
    Hvis der er tale om en biokemisk graviditet, bliver den måske utydelig og til sidst er der ikke længere nogen streg...
    Pøj pøj med det smiley

• #16   21. sep 2009 Bianca>>

Det var også det jeg regnede med, men man kan jo aldrig vide smiley Så må jeg have lidt tålmodighed og vente nogle dage og tage en ny test..

Og så tjekkede jeg biokemisk graviditet på nettet, da jeg ikke er helt med på, hvad det er.. men synes ikke jeg fik et ordentligt svar... ??

Takker og pøj pøj tilbage smiley

• #17   21. sep 2009 Biokemisk graviditet er når ægget bliver befrugtet og sætter sig fast og derefter går til grunde, måske i løbet af nogle dage.
    Befrugtningen/graviditeten har varet længe nok til at kroppen danner hcg.
    Nogle gange længe nok til en test giver svag positiv streg og derefter langsomt bliver negativ (hcg går til sidst i 0). Det har jeg selv prøvet.
    Nogle gange ikke længe nok til det giver udslag på en test men længe nok til mens. udebliver et par dage.

Var det lidt forvirrende??? :o)

ALTSÅ en graviditet så kort at kroppen lige når at danne hcg og så går det til grunde, sådan i det helt korte træk:)

Takker igen, jeg tror jeg prøver en test i morgen tidlig, burde vente længere men det kan man sgu da ikke!!!!

• #18   21. sep 2009 Ja har jo desværre også prøvet det her før, hvor mens udeblev i ugevis, havde alle symp på graviditet men med den ene frustrerende negative test efter den anden...
    Det viste sig at være cyster på den ene æggestok...møg.
    Gik heldigvis væk af sig selv og med medicin kom mens igang igen.
    Sært...
    Håber sgu ikke det er sådan noget pjat der spiler ind igen...

• #19   21. sep 2009 nej, ikke alt for forvirrende.. tror jeg er med smiley

Tror jeg var ude for en biokemisk graviditet i juli månede så.. der kunne jeg lave en svag positiv test, men et par dage efter fik en negativ og efterfulgt af mens..

Men synes det virker anderledes denne gang.. men er lidt nervøs for de smerter jeg har.. -tror ikke de kan være helt positive i forhold til at jeg "forbliver" gravid, hvis dette er tilfældet.. suk.. alt den ventetid...

Jeg tror også jeg bliver nødt til at teste i morgen tidlig og så ringer jeg til lægen bagefter og høre om det er normalt med smerter, selvom man kunne ske at være gravid...

Jeg kommer desværre ikke her ind om morgenen, men venter spændt på dit resultat smiley

• #20   21. sep 2009 nej, det håber jeg sq heller ikke.. hverken for dig eller mig smiley Det ville da slet ikke være til at bære smiley suk, alt det hulumhej...

• #21   22. sep 2009 Hej.
    Noget nyt fra dig?
    Test her til morgen er negativ, totalt, slet ikke i tvivl smiley
    Venter lige og ser om ikk mens bare er et par dage forsinket selvom den plejer at være punktlig...tror bare det er sådan noge.

• #22   22. sep 2009 hej smiley

øv at høre det negative svar smiley -men alt kan være muligt endnu...

Ja, jeg kunne ikke få mig selv til at tage testen i morges, da jeg nok bare ville blive enormt skuffet, hvis den var negativ.. men jeg har idag haft mange smerter i underlivet.. -så slemt at jeg ringede til lægen lidt før middag. Læge sagde, at jeg skulle tage en test i dag eller morgen tidlig, eller komme ind så ville de lave en. Og så skulle vi snakke sammen igen.. så jeg tager en test i morgen tidlig og håber ellers at smerterne ikke er så slemme.. Så må vi se hvad der så sker... suk..

• #23   22. sep 2009 Hej.
    Ih hvor jeg krydser fingre for dig i morgen!! Glæder mig til at høre nærmere!!
    Mens. er kommet her, så testen viste rigtigt (forventet)
    Også ok, baby er kun 8½ måned så...... sæt man får to børn der skal bæres rundt ;o)
    Pøj pøj !!!

• #24   23. sep 2009 Har du testet????

• #25   23. sep 2009 Hej

Bianca >>så har man hænderne fulde.. min bror har to drenge med 14 måneder imellem dem og der er en hel del at se til smiley

Og ja, jeg fik testet i morges, men ikke positiv smiley Men jeg har ikke fået mens endnu og er gået 6-7 dage over tid, så nu må jeg hellere aftale en tid hos doktoren...
    -Men håbede nu at den ville være positiv, så øv smiley

• #26   23. sep 2009 Hej Mette.
    ØV øv øv......har ellers kigget herind flere gange i dag og håbet der var en positiv test at læse. øv øv.

Ja det er nok en god ide at få aftalt et besøg hos lægen så og blive tjekket. Men nogle kan ikke teste positivt før flere uger efter... så der er vel håb endnu smiley

Vil da gerne vide hvordan det går dig:)

• #27   23. sep 2009 ja, jeg kryser også fingre for at jeg tester positiv om nogle dage.. men er egentlig mest nervøs over, at jeg ikke får min mens - trods negativ tests.. så håber lægen kan finde oversagen.. om det så ikke betyder graviditet, men bare jeg får lidt opdate, når nu min krop ikke vil fortælle mig noget smiley

• #28   23. sep 2009 Ja nemlig, det skal jo helst ikke være sådan. Mens plejer at komme uden man tænker over det og så skal det ikke bare blive væk og lave bøvl... medmindre.......
    Men synes også du skulle tage til lægen og få lidt aflklaring. Han kan også tage en blodprøve og se om du er gravid.

Kommentér på:
tør man håbe den er der nu??

Annonce