2.419 visninger
|
Oprettet:
tør man håbe den er der nu?? {{forumTopicSubject}}
Ja, som overskriften lyder.. jeg ved ikke om jeg tør håbe den er der nu..
skulle have haft mens i torsdags, men har ikke set skyggen af den. Jeg har underlige smerter i maven og underlivet, men føler ikke de er magen til dem, jeg får ved mens. Jeg tør bare næsten ikke håbe...
Suk.. skulle bare ud med det..
Nogen der har oplevet, ikke at kunne teste positivt, efter nogle dages udblevet mens, selvom de var gravide??
mar 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Emner: 21 Svar: 454
apr 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 176 Svar: 1.562
sep 2008
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 98 Svar: 477
mar 2009
mar 2009
mar 2008
Følger: 16 Følgere: 15 Babyer: 3 Emner: 70 Svar: 2.091
mar 2009
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 48
med min datter kunne jeg teste positiv i uge 8.
mar 2009
dec 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 77 Svar: 1.315
mar 2008
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 48
mar 2009
mar 2009
I morges fik jeg endnu en negativ test, men da jeg kiggede på den gamle, var der en meget meget utydelig streg. Men den er først kommet lang tid efter jeg tog den, så regnede ikke med noget.. Jeg har så kigget igen på den gamle og den nye jeg tog i morges - der er så en tydligere streg på den jeg tog i morges, men begge er først blevet lidt positive efter flere timer.. skal jeg regne med noget?? ..
Der udover har jeg gået de sidste dage med en smerte der ligner mens-smerter, er det normalt - hvis det viser sig at jeg er gravid?? det er en smerte der nærmest stikker - hvis det siger nogen noget
Ja undskyld mine mange spørgsmål, men er ved at gå til at ventetid på min mens kommer... eller en positiv test..
dec 2008
Jeg går lige som dig lige nu...testet i eftermiddag, 1. dag over tid, negativ, dumt tidspunkt kunne ikke lade være... prøver igen i morgen.
Nej man må ikke regne med en test der er mere end 5 min gammel står der på min.
Der står: Positivt res. kan aflæses efter 1 min og neg. efter 3 min. Efter 5 min. må man ikke regne med noget af det. For så beg. testen at tørre og så kan man ikke stole på det.
Du må prøve igen om nogle dage. Hvis den er der, skulle den jo gerne langsomt blive tydeligere indenfor den rigtige tid.
Hvis der er tale om en biokemisk graviditet, bliver den måske utydelig og til sidst er der ikke længere nogen streg...
Pøj pøj med det
mar 2009
Det var også det jeg regnede med, men man kan jo aldrig vide
Og så tjekkede jeg biokemisk graviditet på nettet, da jeg ikke er helt med på, hvad det er.. men synes ikke jeg fik et ordentligt svar... ??
Takker og pøj pøj tilbage
dec 2008
Befrugtningen/graviditeten har varet længe nok til at kroppen danner hcg.
Nogle gange længe nok til en test giver svag positiv streg og derefter langsomt bliver negativ (hcg går til sidst i 0). Det har jeg selv prøvet.
Nogle gange ikke længe nok til det giver udslag på en test men længe nok til mens. udebliver et par dage.
Var det lidt forvirrende??? :o)
ALTSÅ en graviditet så kort at kroppen lige når at danne hcg og så går det til grunde, sådan i det helt korte træk:)
Takker igen, jeg tror jeg prøver en test i morgen tidlig, burde vente længere men det kan man sgu da ikke!!!!
dec 2008
Det viste sig at være cyster på den ene æggestok...møg.
Gik heldigvis væk af sig selv og med medicin kom mens igang igen.
Sært...
Håber sgu ikke det er sådan noget pjat der spiler ind igen...
mar 2009
Tror jeg var ude for en biokemisk graviditet i juli månede så.. der kunne jeg lave en svag positiv test, men et par dage efter fik en negativ og efterfulgt af mens..
Men synes det virker anderledes denne gang.. men er lidt nervøs for de smerter jeg har.. -tror ikke de kan være helt positive i forhold til at jeg "forbliver" gravid, hvis dette er tilfældet.. suk.. alt den ventetid...
Jeg tror også jeg bliver nødt til at teste i morgen tidlig og så ringer jeg til lægen bagefter og høre om det er normalt med smerter, selvom man kunne ske at være gravid...
Jeg kommer desværre ikke her ind om morgenen, men venter spændt på dit resultat
mar 2009
dec 2008
Noget nyt fra dig?
Test her til morgen er negativ, totalt, slet ikke i tvivl
Venter lige og ser om ikk mens bare er et par dage forsinket selvom den plejer at være punktlig...tror bare det er sådan noge.
mar 2009
øv at høre det negative svar
Ja, jeg kunne ikke få mig selv til at tage testen i morges, da jeg nok bare ville blive enormt skuffet, hvis den var negativ.. men jeg har idag haft mange smerter i underlivet.. -så slemt at jeg ringede til lægen lidt før middag. Læge sagde, at jeg skulle tage en test i dag eller morgen tidlig, eller komme ind så ville de lave en. Og så skulle vi snakke sammen igen.. så jeg tager en test i morgen tidlig og håber ellers at smerterne ikke er så slemme.. Så må vi se hvad der så sker... suk..
dec 2008
Ih hvor jeg krydser fingre for dig i morgen!! Glæder mig til at høre nærmere!!
Mens. er kommet her, så testen viste rigtigt (forventet)
Også ok, baby er kun 8½ måned så...... sæt man får to børn der skal bæres rundt ;o)
Pøj pøj !!!
mar 2008
mar 2009
Bianca >>så har man hænderne fulde.. min bror har to drenge med 14 måneder imellem dem og der er en hel del at se til
Og ja, jeg fik testet i morges, men ikke positiv
-Men håbede nu at den ville være positiv, så øv
dec 2008
ØV øv øv......har ellers kigget herind flere gange i dag og håbet der var en positiv test at læse. øv øv.
Ja det er nok en god ide at få aftalt et besøg hos lægen så og blive tjekket. Men nogle kan ikke teste positivt før flere uger efter... så der er vel håb endnu
Vil da gerne vide hvordan det går dig:)
mar 2009
dec 2008
Men synes også du skulle tage til lægen og få lidt aflklaring. Han kan også tage en blodprøve og se om du er gravid.
tør man håbe den er der nu??