{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
917 visninger | Oprettet:

Hvad tror i?? {{forumTopicSubject}}

Hej BG!!
Ja, står lidt med en mærkelig følelse.. hmm.. ved ikke hvordan jeg skal forklare, men prøver.. smiley
Sidst jeg holdte pause med mine p-piller, fik jeg først min mens på 6. dagen, hvor den nrmalt kommer på 3. dagen.. Jeg plejer at bløde enormt meget, men denne gang, var det minimalt det der kom.. Jeg havde på fornemmelsen, at min mens ikke ville komme, men håbede, da vi ikke lige har planlagt projekt baby endnu! Så var lettet da det kom.. men blev skuffet og mistroisk over at det var så lidt.. Jeg plejer også at have enormt ondt, så som mave kramper, og migræne, men kunne intet mærke denne gang overhovedt..
Hvad tror i Bg...? En spunk på vej...?

Og lige et spørgsmål mere, kan man teste selvom man er på p-piller?? -Og i såfald kan man så regne med resultatet??

Håber i kan hjælpe...

Undskyld at det blev lidt lang!! smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad tror i??
Kommentér på:
Hvad tror i??

Annonce