{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

ang. mandens sæd spørgsmål? {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen
håber der er nogle kloge hoveder til stede som kan hjælpe mig lidt, har læst på nettet at man kan få ringere sæd af varme, da min kæreste har et job hvor han går i konstant varme bliver man nervøs, kan man ikke gøre et eller andet for at det kan vække de små fyre lidt op?

læste engang her på babygalleri at manden kunne putte hans noller ned i koldt vand før samleje vil i tro det vil virke?

mange snart opgivende håb fra mig

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ang. mandens sæd spørgsmål?
  • #1   2. apr 2009 Okay... det er også rigtigt nok, en mands nosser skal gerne være et par grader mindre end resten af kroppen....
    Må indrømme jeg ikke har hørt det med det kolde vand, men vil da gerne tro på at det virker.... man må da kunne gøre et eller andet for at få de små sædseller vækket til live smiley

• #2   2. apr 2009 Jeg tror ikke man skal gøre noget specielt for at det virker..

Uanset hvad virker de ikke hvis du ikke har ægløsning smiley

Min kæreste er ryger og overvægtig, 2 ting der skulle forringe sæden, men han har alligevel lykkes at gøre mig gravid smiley

I afrika får de jo også en del børn, og der er mændene jo også i konstant varme

• #3   3. apr 2009 Rikke og Ronni J: jamen han er gummi støber( sådan noget gummi til udstødningsophæng og fx politi knebler osv) så han går i konstant varme. jamen vi har også overvejet at få det kontroleret.

Tanja *termin d.12/5-09-pige* : jeg har ægløsning:) men der er bare ikke sket noget endnu. jamen vi begge ryger og har lidt på sidebene:) men har altså ægløsning for har haft en nogle positive ægløsningstest:)

nini : ja det burde jeg jo også mene at de ville være lidt mere friske:)

mange tusind tak for jeres svar er meget glad for at i gider at hjælpe:)

• #4   3. apr 2009 Med frygt for at støde nogen så er man jo i "farezonen" hvis man vejer for meget så måske man skal prøve at omlægge kosten hvis man virkelig gerne vil blive gravid smiley

• #5   3. apr 2009 Er desværre nødt til at give "Sigrids Mor " ret... Tabte 10 kg og blev gravid med det samme... og synes det er bevist så mange gange at rygning heller ikke ligefrem hjælper...

HVis i nu prøvede at smide lidt kilo i det gode vejr og kvittede smøgerne så er der jo kun varme påvirkningen fra hans arbejde der kan have en indflydelse... men lige nu har i hele tre ting mod jer...

Derudover tror jeg også at man psykisk ikke skal lade sig gå på af det... få en hund eller nogle interesser der kan få dig til at tænke på andet mens i knalder løs smiley

God fornøjelse smiley

• #6   3. apr 2009 mange takj for rådende og vægten ved jeg godt prøver også men syntes ikke det heelt virker efter planen. har to hunde så det hjælper en del...

Anja W: okay mange tak han har også selv snakket om at tage til lægen og få de små soldater tjekket men vil heller ikke lægge pres på ham.. det skal være hans egen beslutning men har da sagt at det var en meget god idé.

skal også have lavet en kostomlægning smiley så håber det hjælper en del.

Kommentér på:
ang. mandens sæd spørgsmål?

Annonce