752 visninger
|
Oprettet:
ang. mandens sæd spørgsmål? {{forumTopicSubject}}
hej alle sammen
håber der er nogle kloge hoveder til stede som kan hjælpe mig lidt, har læst på nettet at man kan få ringere sæd af varme, da min kæreste har et job hvor han går i konstant varme bliver man nervøs, kan man ikke gøre et eller andet for at det kan vække de små fyre lidt op?
læste engang her på babygalleri at manden kunne putte hans noller ned i koldt vand før samleje vil i tro det vil virke?
mange snart opgivende håb fra mig
jan 2009
Følger: 11 Følgere: 10 Babyer: 1 Emner: 241 Svar: 1.542
Må indrømme jeg ikke har hørt det med det kolde vand, men vil da gerne tro på at det virker.... man må da kunne gøre et eller andet for at få de små sædseller vækket til live
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
Uanset hvad virker de ikke hvis du ikke har ægløsning
Min kæreste er ryger og overvægtig, 2 ting der skulle forringe sæden, men han har alligevel lykkes at gøre mig gravid
I afrika får de jo også en del børn, og der er mændene jo også i konstant varme
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 223
Tanja *termin d.12/5-09-pige* : jeg har ægløsning:) men der er bare ikke sket noget endnu. jamen vi begge ryger og har lidt på sidebene:) men har altså ægløsning for har haft en nogle positive ægløsningstest:)
nini : ja det burde jeg jo også mene at de ville være lidt mere friske:)
mange tusind tak for jeres svar er meget glad for at i gider at hjælpe:)
sep 2008
Følger: 24 Følgere: 23 Babyer: 2 Emner: 245 Svar: 4.609
jan 2009
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 302
HVis i nu prøvede at smide lidt kilo i det gode vejr og kvittede smøgerne så er der jo kun varme påvirkningen fra hans arbejde der kan have en indflydelse... men lige nu har i hele tre ting mod jer...
Derudover tror jeg også at man psykisk ikke skal lade sig gå på af det... få en hund eller nogle interesser der kan få dig til at tænke på andet mens i knalder løs
God fornøjelse
sep 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Emner: 44 Svar: 223
Anja W: okay mange tak han har også selv snakket om at tage til lægen og få de små soldater tjekket men vil heller ikke lægge pres på ham.. det skal være hans egen beslutning men har da sagt at det var en meget god idé.
skal også have lavet en kostomlægning
ang. mandens sæd spørgsmål?