520 visninger
|
Oprettet:
TUDEBRØLER {{forumTopicSubject}}
så sidder jeg her igen......
I morges stod jeg med den negative test - og i dag startede jeg så småt med at bløde.....dagen før (d. 31/1)
....fuck fuck fuck.......fuck fuck fuck fuck fuck........
forbandet lort - forpulede lort - jeg hader det............................................................................
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
men du må på den igen held og lykke
apr 2008
Følger: 24 Følgere: 24 Emner: 237 Svar: 2.970
mar 2008
Følger: 14 Følgere: 13 Babyer: 1 Emner: 72 Svar: 3.459
og så: Lad nu være med at tænke så meget på det.. Så kommer det lige pludselig
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 8 Svar: 132
giv dig den tid det tager, at være ked over det negative resultat...
jeg håber at det snart må lykkedes for dig...
trøstekram herfra
sep 2008
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
Jeg blev så sur at vi lagde det på hylden i et år og først nu vil vi give det en chance igen men bare meget mere afslappet.
Håber det hjælper dig lidt på vej.
Kram herfra.
maj 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 37 Svar: 193
Ved præcis hvordan du har det...har det selv på sammen måde! Og man kan ikke "bare" ligge det på hylden og flytte tankerne et andet sted hen, når man så gerne vil det her! Hver gang man får sin mens har man lyst til at råbe og skrige, og skælde ud på alt og alle!! Tude og brøle, til man er helt opløst...konstant bliver man mindet om, at man ikk er gravid - hver gang en lille bitte rød plet viser sig! Svært at lade være med at tænke på noget, der hele tiden "popper op" i ens liv!
Håber du kommer ovenpå igen!
Har selv lige fået min mens...så nu går der et par dage, og så må vi jo bare "klø på" igen
Ha en god weekend på trods af dette "nederlag"...
Mvh Nete C
jan 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 47 Svar: 328
ved ikke hvad jeg ellers ska sige... ØV!!!
Krydser fingre for du snart står med en positiv test.
apr 2008
Man modtager altid kommentaren - du tænker for meget over det - læg det på hylden - tænk over noget andet.....osv.
- jeg er overbevidst om at det er sagt i en god tro......men lige der hvor jeg skrev oplægget skulle jeg bare ud med min frustration.... Og for at være helt ærlig så tænker jeg faktisk ikke voldsomt over det i det daglige - ud over at sex er mere planlagt.......men selvfølgelig gør det da ondt når ens ønske bliver revet midt over.....og ja jeg tænker da efterhånden over om det hele er som det skal være, men det er nok også naturligt da der jo kan være noget galt (jeg har haft problemer tidligere)..........................Og ja så har man nok bare brug for at skulderklap en visuel krammer eller trøstende og medfølende ord........ikke LAD nu være med at tænke over det, du stresser bla bla bla bla...
apr 2008
Man modtager altid kommentaren - du tænker for meget over det - læg det på hylden - tænk over noget andet.....osv.
- jeg er overbevidst om at det er sagt i en god tro......men lige der hvor jeg skrev oplægget skulle jeg bare ud med min frustration.... Og for at være helt ærlig så tænker jeg faktisk ikke voldsomt over det i det daglige - ud over at sex er mere planlagt.......men selvfølgelig gør det da ondt når ens ønske bliver revet midt over.....og ja jeg tænker da efterhånden over om det hele er som det skal være, men det er nok også naturligt da der jo kan være noget galt (jeg har haft problemer tidligere)..........................Og ja så har man nok bare brug for at skulderklap en visuel krammer eller trøstende og medfølende ord........ikke LAD nu være med at tænke over det, du stresser bla bla bla bla...
mar 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Babyer: 2 Emner: 339 Svar: 5.489
apr 2008
TUDEBRØLER