{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
520 visninger | Oprettet:

TUDEBRØLER {{forumTopicSubject}}

så sidder jeg her igen......
I morges stod jeg med den negative test - og i dag startede jeg så småt med at bløde.....dagen før (d. 31/1)
....fuck fuck fuck.......fuck fuck fuck fuck fuck........
forbandet lort - forpulede lort - jeg hader det............................................................................

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  TUDEBRØLER
  • #1   30. jan 2009 tror desværre du skal ligge det på hylde og lad vær med at tænke på du gerne vil være gravid, jo mere man ønsker at bliver gravid jo mere desperat,stresset bliver man og tror det kan påvirke..
    men du må på den igen held og lykke

• #2   30. jan 2009 ...

• #3   30. jan 2009 Først *krammer*

og så: Lad nu være med at tænke så meget på det.. Så kommer det lige pludselig smiley

• #4   30. jan 2009 forstår dig godt smiley

giv dig den tid det tager, at være ked over det negative resultat...

jeg håber at det snart må lykkedes for dig... smiley

trøstekram herfra

• vibeke n
    vibeke n Tilmeldt:
    sep 2008

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 12
    #5   30. jan 2009 Har stået i samme sitiuation som dig.. Det er bestemt ikke sjovt. Men du tænker for meget på du vil være gravid.. Du bliver nød til at slappe af og lade det tage den tid det tager.
    Jeg blev så sur at vi lagde det på hylden i et år og først nu vil vi give det en chance igen men bare meget mere afslappet.

Håber det hjælper dig lidt på vej.

Kram herfra.

• #7   30. jan 2009 Hejsa...

Ved præcis hvordan du har det...har det selv på sammen måde! Og man kan ikke "bare" ligge det på hylden og flytte tankerne et andet sted hen, når man så gerne vil det her! Hver gang man får sin mens har man lyst til at råbe og skrige, og skælde ud på alt og alle!! Tude og brøle, til man er helt opløst...konstant bliver man mindet om, at man ikk er gravid - hver gang en lille bitte rød plet viser sig! Svært at lade være med at tænke på noget, der hele tiden "popper op" i ens liv!

Håber du kommer ovenpå igen!

Har selv lige fået min mens...så nu går der et par dage, og så må vi jo bare "klø på" igen smiley Op med humøret...! De prøver jeg at sige til mig selv hele tiden...! Det ska nok komme til både dig og mig! Man må prøve at væbne sig med tålmodighed!

Ha en god weekend på trods af dette "nederlag"...

Mvh Nete C smiley

• #8   30. jan 2009 Jeg er ked af det på dine vegne:-(

ved ikke hvad jeg ellers ska sige... ØV!!!

Krydser fingre for du snart står med en positiv test.

• #9   2. feb 2009 Tak for alle jeres svar - en ekstra takker for dem med ekstra medfølelse......

Man modtager altid kommentaren - du tænker for meget over det - læg det på hylden - tænk over noget andet.....osv.
    - jeg er overbevidst om at det er sagt i en god tro......men lige der hvor jeg skrev oplægget skulle jeg bare ud med min frustration.... Og for at være helt ærlig så tænker jeg faktisk ikke voldsomt over det i det daglige - ud over at sex er mere planlagt.......men selvfølgelig gør det da ondt når ens ønske bliver revet midt over.....og ja jeg tænker da efterhånden over om det hele er som det skal være, men det er nok også naturligt da der jo kan være noget galt (jeg har haft problemer tidligere)..........................Og ja så har man nok bare brug for at skulderklap en visuel krammer eller trøstende og medfølende ord........ikke LAD nu være med at tænke over det, du stresser bla bla bla bla...

• #10   2. feb 2009 Tak for alle jeres svar - en ekstra takker for dem med ekstra medfølelse......

Man modtager altid kommentaren - du tænker for meget over det - læg det på hylden - tænk over noget andet.....osv.
    - jeg er overbevidst om at det er sagt i en god tro......men lige der hvor jeg skrev oplægget skulle jeg bare ud med min frustration.... Og for at være helt ærlig så tænker jeg faktisk ikke voldsomt over det i det daglige - ud over at sex er mere planlagt.......men selvfølgelig gør det da ondt når ens ønske bliver revet midt over.....og ja jeg tænker da efterhånden over om det hele er som det skal være, men det er nok også naturligt da der jo kan være noget galt (jeg har haft problemer tidligere)..........................Og ja så har man nok bare brug for at skulderklap en visuel krammer eller trøstende og medfølende ord........ikke LAD nu være med at tænke over det, du stresser bla bla bla bla...

• #11   2. feb 2009 du kan da evt snakke med lægen , måske han kan hjælpe med en behandling eller noget hvis der ikke snart kan ske noget

• #12   2. feb 2009 Christina: jeg skal faktisk til første læge besøg i morgen

Kommentér på:
TUDEBRØLER

Annonce