5. nov 2010 Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
Feed me! {{forumTopicSubject}}
Ja, Vito vil sgu skemades! Har jeres unger bedt om nogen lignende??
han vil ret gerne skemades, og gerne ved hvert måltid. Jeg har dog kun givet ham et par enkelte bidder, for jeg gider ikke sidde og rode med det. Mens vi var på miniferie her i weekenden og dagene inden skete det dog flere gange, da han nærmest intet spiste.
Da jeg afleverede ham i vuggeren i morges, bad han mig også om at made ham, og jeg sagde nej hvilket han pylrede lidt over, og efter lidt tid begyndte han at spise selv.
Pædagogen ved siden af kommenterede det, og mener at det handler om kontrol og om at lægge beslag på mig?
Jeg tænker at han for tiden er lidt mere kærlig, og gerne beder mere om at putte og blive nusset, så jeg ser skemadningen som et udtryk for at være lidt lille og hygge sammen med mor.
Har jeres unger gjort det samme, og hvordan har I tolket det?
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
Hun kommer også nogle gange og lægger sig i mit skød og siger "baby" også putter vi lidt også er det overstået.
Jeg ser ikke noget problem i det. Vito har jo udviklet sig på rigtig mange punkter, rigtig hurtigt, så han har måske bare brug for lidt xtra putning og omsorg i disse dage.
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 9 Babyer: 1 Emner: 200 Svar: 5.276
jeg er helt enig. Ser det på samme måde, og tror egentlig også det re ren dovenskab nogle gange. lige i de her dage er han lidt pyller (måske stadig træt efter en lang weekend) så jeg synes ikke det virker som noget helt vanvittigt. Ikke at jeg gider gøre det, for det gider jeg egentlig ikke. Men min veninde madede ham da lidt i forgårs da vi var deroppe og han bad om det, og det lod jeg dem bare gøre. For så synes jeg heller ikke at det er en større ting.
okt 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Emner: 123 Svar: 958
nov 2010
sep 2008
Følger: 11 Følgere: 9 Babyer: 2 Emner: 92 Svar: 1.128
nov 2010
rart at jeg ikke er den eneste
undrede mig godt nok over at det skulle være kontrol han eftersøger. Jeg tænker at det mere er omsorg og nærvær, selvom jeg jo nok synes han skal få det på andre måder end lige skemadning.
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
okt 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 37 Svar: 3.625
nov 2010
Men ja, må nok erklære mig lidt enig med jer, mht. jord-teorien. Hvis jeg spurgte nogle af de faste fra vuggeren om det samme, tror jeg bestemt ikke at de ville snakke om kontrol! heldigvis.
Feed me!