{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Alene hjemme - hvor gammel?? {{forumTopicSubject}}

Hej piger...

Hvornår syntes i jeres børn er gamle nok til at være alene hjemme?
Både efter skole og eks. Hvis man lige skal ned at handle?

Og hvad med at sidde i bilen i mens man lige er hurtigt inde i kiosken, tanken eller ligne???

Bare en debat smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle kommode 400 kr.
  • Skifte cover til lampe i loft 500 kr.
  • Utæt afløb i køkken 1.500 kr.
  • Sæt en loftslampe op i udtaget 400 kr.
  • Cykelkæde 475 kr.
  • Tømrer til reparation og ophængning af badeværelses skab 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme - hvor gammel??
  • #1   12. jun 2012 Tror det kommer an på hver enkelte barn :D?

• #3   12. jun 2012 Jeg har altid børnene med ind når jeg handler, også selvom jeg bare skal have en enkelt ting. De sider dog i bilen når jeg tanker, men gør jeg os altid ved OK..

Hvis jeg skal ned med affald og Cecilie ikke vil med (der er 80 meter derned og hun er lige knap 3 år) Så siger jeg til hende at jeg går derned og kommer igen om lidt...

• s s
    s s Tilmeldt:
    jan 2011

Følger: 1 Emner: 2 Svar: 134
    #4   12. jun 2012 Min søn er 8 1/2. og er alene hjemme 3 gange om ugen. i ca to timer.

• #5   12. jun 2012 Altså, jeg hadede at være i SFO, da jeg var bette, så jeg fik lov til at gå hjem efter skole. Det startede allerede i 1. klasse (7 år cirka).. Jeg var heller ikke så gammel, før jeg var alene hjemme om aftenen, hvis mine forældre skulle i byen (ca. 10, tror jeg). Jeg eeeeelskede at være alene hjemme smiley

• #6   12. jun 2012 Det kommer vel automatisk de fleste steder når barnet når 9-10 år. For der stopper sfo'en mange steder og barnet skal gå hjem efter skole (sådan er det hvertfald her). Så der er man jo næsten tvunget med mindre mor eller far vælger at få er halvdags job smiley

Men her vil det nok også først være når hun (og mol også den næste ) når den alder der hvor SFOen stopper for deres alder. Men det er måske også mere mit eget temperament mht om de nu vælter hele huset fordi der ikke er nogen til at holde øje smiley de er jo børn smiley

Kommentér på:
Alene hjemme - hvor gammel??

Annonce