Verdens forfærdeligste menneske {{forumTopicSubject}}
.. Er åbenbart mig.
I kender mig ikke.
Er født af min mor - hun var 45 min far var 25. Min mor var sterilliseret men jeg var åbenbart stærk. Mine forældre blev skilt da jeg var 4 og min mor har været alene siden (nogen og 20 år).
Jeg har aldrig haft det så godt derhjemme. Min mor har aldrig givet mig lov til ret meget, hun har ikke engageret sigi min hobby (ridning). Hun har aldrig haft tillid til mig, og sammenlignet mig med min far (som hun hader).
Vi har mange skænderier tit.
Hvis jeg gør noget forkert, ringer hun rundt til 2 af mine ældre søskende som jeg stort set ikke har kontakt til, og fortæller hvad jeg har gjort. Kun de "dumme" ting, såsom at få børn, flytte, ha en kæreste i kort tid (en sjældenhed), min gæld osv. Så de har et dårligt syn på mig uden at kende mig. For halvandet år tog jeg springet og flyttede til Ringsted for at få fred fra hende. Men kort efter begyndte hun at drikke voldsomt og give mig skylden fordi jeg var flyttet væk. Jeg bebrejdede mig selv og havde skyldfølelse så nu er vi flyttet tilbage igen for 3 uger siden.
For et par uger siden har hun så ringet til min svigerinde og sagt jeg er en nasser som kommer og forventer at få det hele serveret?
Jeg har selvfølgelig konfronteret hende med det, og hun benægter 100%.
Igår har hun så ringet til min svigerinde for at give hende en skideballe.
Idag ringer hun så til mig og spørger hvorfor jeg lyver? Det har hun jo aldrig sagt? Øøøøh.. Okay? Så nu står jeg som det sorte får igen igen.
Er så træt af at være uelsket, træt af at gå rundt og være ked af det fordi min mor ringer og beskylder mig for det ene eller det andet. Det ender tit med at jeg smider røret på fordi jeg blir så ked af det, men det fortolker min mor som at "smutte fra problemerne, fordi jeg ik vil indrømme mine fejl".
Jeg hader hende. Hun ødelægger mig. Jeg hader at hun snakker så dårligt om mig og mener at jeg er et dårligt menneske! Hvem er det der har opdraget mig
Er så ødelagt.. Ville gerne ud med det. Hvis det ikke var for børnene havde jeg droppet al kontakt til hende
Hjææælp!!!
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 147 Svar: 1.293
mit råd til dig er og flytte igen og lade hende være du har jo forsøgt at få det til at fungere og så har du gjort dit mere kan de desværre ik gøre
store trøste kram herfra
jan 2011
Følger: 16 Følgere: 15 Emner: 284 Svar: 1.306
sep 2008
Følger: 26 Følgere: 25 Babyer: 1 Emner: 394 Svar: 3.537
Jeg var indlagt på psyk skadestue pga det her for 2 mdr siden.
Lægerne siger at jeg ikke har lært at have en mening og tro på mig selv. Har absolut intet selvværd og den person jeg tror jeg er, er dannet udfra andre folks meninger. Jeg er ikke en engel. Jeg har haft mange fyre før jeg fik børn og har én gang lavet butikstyveri. Jeg gjorde det kun for opmærksomheden for negativ opmærksomhed er bedre end ingen opmærksomhed
Begynder heldigvis i psyk behandling inden for overskuelig tid.. Kan snart ik holde det ud mere
sep 2008
sep 2008
sep 2008
sep 2008
Glæder mig til at være glad.
Dina - bare rolig
sep 2008
nov 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Emner: 26 Svar: 135
Når du har et stærkt netværk er det måske nemmere at bryde med hende.
Jeg har absolut ingen kontakt med mine forældre, og har ikke stort set ikke haft det siden jeg blev tvangsfjernet som 15 årig - og det har virkelig været hårdt ikke at have bedsteforældre på min side.... men det klarer man også.
Familiebånd og loyalitet er fantastiske begreber, men kun når de fungerer.
Op med hagen og vid, at du er mere værd
sep 2008
nov 2008
Loyalitet til ens forældre er en underlig ting; jeg mener nogle gange finder man sig i ALT for meget og i alt for lang tid, før ,man bryder båndene.
Hvad med i en periode bevidst ikke have så meget telefonisk kontakt med din mor? Feks 1 gang om ugen lige ringe og sige hej, fortælle om pigernes uge og så ellers sig at du har dejlig travlt med ridning, sommeren, kaffebesøg etc. 5-7 min så er hun og dig sikkert dækket fint ind
nov 2008
sep 2008
sep 2008
jun 2008
Følger: 47 Følgere: 47 Emner: 476 Svar: 3.476
Så vej den lige op, vil du helst ha' dine børn har en mor som ikke er ked af det heletiden pga sin egen mor, og du mister måske noget af dit overskud til dem fordi du bruger tid, energi og kræfter på at lade dig såre af din mor..
ELLER:
Vil du droppe din mor, for at give dine børn en mor som er ekstra glad, og som kan bruge al den tid, kræfter og energi på dem i stedet for?!
Verdens forfærdeligste menneske