jeg er så ked ! hvad er det ?! {{forumTopicSubject}}
Hej alle...
Håber i kan hjælpe mig, sagen er den at Lærke er ved og være 1 år. hun er lige begyndt i dp, men har ikke været der vildt meget på det sidste, for hun er syg hele tiden, og efter hun har/er så meget syg og begyndt i dp - er uhn også begyndt at ændre adfærd ! hun har hele tiden været en still og rolig og kærlig pige og meget kælen osv. en rigtig dejlig tøs !.. men nu er hun begyndt og slå os, kaste med tingene, hammer hovedet ind i alt mulig. og hun råber og skriger.. men er stadig også kælen osv. bare overhovedet ikke på samme måde mere.. og jeg er meget bekymret for det er min skyld, men har jo ikke gjort noget forkert, jeg har givet hende al min kærlighed osv. hun er jo vores et og alt..
så er det jeg spørg
nogen der har oplevet dette?
og hvorfor gør hun det ?
og hvad kan jeg gøre ved det ?
overvejer og ringe til lægen i morgen og få en snak med ham om hvad der kan være galt med hende !?
OG kan det være fordi hun er i dp for mange timer her til og starte med, når jeg aflevere hende er jeg der ca 15min inden jeg siger farvel. og de første dage var jeg der 2-3 timer sammen med hende !..
jeg er virkelig ked af hun er blevet sådan
hilsen lykke, en bekymret mor !
mar 2008
Følger: 21 Følgere: 20 Babyer: 2 Emner: 187 Svar: 1.478
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 73 Svar: 333
mar 2008
men det er virkelig hårdt og se på og høre på, vil jo ikke have hun laver skade på sig selv !.. man føler jo bare det er ens egen skyld..selvom jeg ved jeg ikke kan give hende mere opmærksomhed osv... det gør mig virkelig ked..
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Emner: 73 Svar: 333
mar 2008
mar 2008
mar 2008
mar 2008
dec 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 2 Emner: 1 Svar: 4
ja jeg kender til det men min søn er snat 3 år. og han er på samme måde lige nu. jeg har fåde at vide det er fordi vi han en lille mere nu, og at han er blive den stor nu gg.
men det er ikke sjovt lige når det stå på men de små.
men jeg ved ikke og det er en hjælp. da min søn starte i dp. var jeg der sammen med ham den første dag og der efter kommer jeg og hente ham ind han skulle sove til middag.
og ugen efter var han der fra 7:30 til 14.
og derefter fra 6:30 til 16 for der komme jeg først hjem fra arb af.
jeg ved ikke om hun bliver sur over de ting hun ikke må, for det gør mig gg
når han bliver sur så prøver jeg og sige at det er ok at bliv vred og sur men skal vi læse en bog sammen, det hjælper nogen gang gg..
sorry jeg skriver så meget til dig håber det er ok..
hilsen kirsten
jeg er så ked ! hvad er det ?!