{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
338 visninger | Oprettet:

Job.... {{forumTopicSubject}}

Ja nu er det jo sådan at inden længe så er min barsel slut, og jeg skal jo slf igang med noget..
Meen kan ikke helt finde ud af med mig selv hva jeg skal.
Har desvære ingen uddannelse endnu..

Nu tænker jeg så, er der egentlig overhovedet noget ordentlig job som sådan man kan få nu til dags uden en uddannelse..?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.
  • Ukrudt fjernes 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Job....
  • #1   4. jan 2009 det kommer vel an på hvad du mener et ordentligt job er???

• #2   4. jan 2009 Jamen ja, ved nu egentlig ikke hvorfor jeg skrev det sådan...
    alle job er jo vel ordentlige...
    Men slf man nu ved jeg jo godt at sådan et job som opvasker og sådan skal man jo slf ikke...

• #3   4. jan 2009 Syntes bare altid man høre så mange snakke om at man ikke kan klare sig i dags danmark uden en uddannelse......
    Eller er det bare mig...?

• #4   4. jan 2009 jeg arbejder med rengørring.. det kan alle uden udd. men tror også bla det er sådan nogle jobs der er tilbage og ja det er et skod job...

• #5   4. jan 2009 jamen i princippet kan du jo det meste uden udd. lønnen er bare forskellig, mener da bestemt man godt kan få et godt job uden en udd. men det er selvfølgeligt altid nemmest hvis du har en udd, der er da visse jobs som er lette at få fat på uden, men du kan jo søge præcis hvad du vil, det værste der kan ske er du får et nej.... tror det er lidt svært at lave en liste over hvad du kan søge, det er nok mest en smagssag om hvad du har lyst til, og selvfølgeligt også noget med hvad økonomien skal kunne klare... du kunne jo evt. også tage dig en uddannelse nu hvor du skal til at igang igen.

• #6   4. jan 2009 Vil os have min uddannelse som Pædagog... Har arbejdet 1 år i en børnehave, og syntes det var alletiders smiley

Men det er os lige det med at få det hele til at passe, kæresten er ikke færtig med hans uddannelse endnu, så han skal på skoleophold og være væk i næsten 1 mdr...
    Så kan ikke lige se mig ud af at sku bruge 1 time morgen og eftermiddag med bussen for at ku kommer hjem og hente 2 børn...
    Og når han ikke er på skole, så har han som regl os 9-10 timers arbejdtsdag...
    Så overvejer at vente til næste år når han er færtig udlært...

Så derfor jeg nu overvejer om jeg skulle søge job, eller om jeg skal bide i det sure æble og så håbe at det andet kan fungere sådan som det køre nu...

• #7   4. jan 2009 Hejsa Katja ven..
    Ja nu kan det aldrig vare inden du skal ud og arbejde igen, tiden går stærkt var.. pyyha!!!!
    Kunne du ikke evt. gå ned på kommunen og prøve at få dem til at rådgive dig, og de har evt. stillinger skrevet op??

• #8   4. jan 2009 Christina... Ja det er nok ikke det mest spændende job.. jeg har os arbejdet 2 stedet førhen som opvasker, det er nu os et rigtig skod job syntes jeg..
    Men lønnen kan man jo ikke undvære, og slet ikke nu hvor der er børn og forsørge smiley Så man må jo tage det man kan få..

• #9   4. jan 2009 Hej søde Pernille smiley
    Nej det er helt utroligt, Asbjørn er allerde 7 mdr her om 1 uge...
    Jo det var da en mulighed måske, Øv at de har lukket kommunen ned her i Toftlund, eller ku jeg gå der op i morgen... Træls med det kommune sammenlægning....
    Men det er jo bare at ringe til min Sags behandler slf.... smiley

• #11   4. jan 2009 Linette J..... Det har jeg faktisk slet ikke spekuleret over, det var da en mulighed i hverfald smiley

Kommentér på:
Job....

Annonce