{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
753 visninger | Oprettet:

PHILIPS AVENT brystpumpe {{forumTopicSubject}}

Tænkte på om der er nogen som har prøvet den manuale Avent brystpumpe..og hvad er jeres mening om den. Overvejer at købe sådan en, men vil gerne vide om den er god. Sys jeg har set mange brugt annoncer hvor folk skriver '' brugt kun 2gange'' eller '' få gange brugt'' så man tænker lidt over om de nu er så gode som producenten skriver.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PHILIPS AVENT brystpumpe
  • #1   25. dec 2008 Da vi købte den elektriske fulgte der sådan en med så den kunne bruges manuelt og så man kunne bruge batterier. Det fungere ganske fint. Jeg tror dog du vil blive træt af ikke at kunne sætte den i stikkontakten eller komme batterier i den, da det godt kan blive hårdt for armen/hånden i længden. Om ikke andet så er jeg glad for mit sæt.

• #2   25. dec 2008 smiley Baby pige 5 december . Den elektriske, pumper den selv uden at det gør ondt? De mister vel ik suget? For har en Pigeon manual lige nu, og suget er allerede blevet elendigt eller få ganges brug...

• #3   25. dec 2008 jeg har dem begge, men har sat dem til salg..
    købt den manuelte først for vil bare li bruge den når jeg skulle ha hende passet eller hvis mine bryster spændte fordi hun ikk havde spist i lang tid men må iindrømme jeg blev hurtigt træt af at sidde og trykke så købt den el men så gik der ikk mere end en uge så stoppet mit mælk så småt smiley men synes nu de bege to er rigtig gode men vil fortrække el-brystpumpe hvis jeg skal købe en igen engang,,

• #4   26. dec 2008 Først trykker du som med en manuel, når der så det rigtige sug og mælken løber ordentlig, trykker du på en knap på håndtaget og maskinen tager over. Altså du bestemmer selv tempoet og derfor trykket/suget på den. Hvis det gør ondt, er man selv skyld i det.

• #5   26. dec 2008 Synes at den er fin til "småpumpning" , men skal man pumpe meget ud så bliver man træt i hånden..

Jeg brugte den til at prøve at stimulere mælkeproduktionen..

Tror at der er mange til salg netop fordi at mange mødre bruger som forsøg til at stimulere mælkeproduktionen, eller som en sikkerhed HVIS nu at der er brug for at pumpe ekstra 'lager' ud til baby.. Men så får man den ikke brugt alligevel.

Min ligger også bare og samler støv og skulle jeg sælge den ville den også hedde "pæn og velhodt, brugt få gange" *G* ..

Kommentér på:
PHILIPS AVENT brystpumpe

Annonce