{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
956 visninger | Oprettet:

smerter efter steralition {{forumTopicSubject}}


jeg fik sat klipse på mine æggeleder i febuar i år efter et voldsomt sygedomsforløb i 2007 lige siden har jeg haft smerter i maven har smerter efter at ha spist mad ( har fået afvide at de ligger fikseret op af tarmen efter 2 kiggert undersøgelser pga af væske i bughulen) har smerter ved ægløsning smerter ved mens smerter ved samleje uanset stilling smerter ved min yngste søn sidder eller rammer min mave smerte ved at gå med bukser der strammer en smule spiser 7 smertestillenden om dagen nogen gange 4 andre gange 2 og en enkel gange 1 da det er en depot pille plus jeg for hjertemagnyl og kosterolnedsætnene andre end mig der døger så meget med det... skal lige sige jeg har søgt om at få min livmoder fjernet og skal undersøges 12 jan....

hilsen en der lever med smerter hver dag


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • løbende toilet - akut 1.500 kr.
  • Akut elektriker-hjælp 350 kr.
  • Havearbejde 2.000 kr.
  • Fjerne ukrudt fliseterrasse 3.569 kr.
  • Hul til vandsten 500 kr.
  • Ny terrassetrappe skal færdigmonteres og gelænder justeres m.m. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  smerter efter steralition
Kommentér på:
smerter efter steralition

Annonce