{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
590 visninger | Oprettet:

For kræven? parforhold {{forumTopicSubject}}

Vi blev forældre for 8 uger siden, og jeg synes at opgaven omkring at være mor, er drøn hård smiley
,men hvad gør jeres mænd hjemme?
Jeg er ved at gå helt ud af mit gode skin i tiden. Græder konstant og er irriteret. Vores søn græder meget i tiden, og jeg prøver alt, men det hjælper ikke. Oveni det skal jeg også ordne alt herhjemme, rengøring, vasketøj, oprydning og madlavning, plus at der er nogle ting som skal på plads mht barnedåben til Marts.
Jeg har prøvet at snakke med kæresten herhjemme om at deltage lidt, han gik med til at han vil hjælpe hver tirsdag, det var tirsdag i går og intet sket.
Jeg må indrømme at jeg tænker over forholdet nu, jeg er mor for en, vores søn, jeg gider ikke være mor for min kæreste også.
Jeg har endda prøvet at spørger om vi skal have en kæreste dag, en enkel overnatning på hotel, tage i biografen eller tage ud at spise, men intet sker. Han synes hotel er for dyr nu når vi også har barnedåben til Marts. I går fik jeg sågar afvise at jeg spørger om for meget, jeg spurgte omkring nogle billeder, hvor de skulle hænge og hvilke tøj vores søn skulle have på, det var åbenbart for meget.
Beklager det lange indslag, men jeg er ekstrem ked af det, og vil vide om jeg er for kræven, eller om jeg skal stille stolen for døren og banke tingene ind i hovedet på ham igen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  For kræven? parforhold
  • #1   21. jan 2015 puha det er en svære en, jeg blev mor i sommers og vil sige ja jeg elsker min mand, men gud jeg hader ham hvad angår hjæp i hjemmet, der sker heller ikke så meget her, han kan lige til nøds støvsuge og tømmevaske maskine, og brokke sig over manglende rengøring, vil sige min mand var heller ikke meget på hvad angår sønnen de første md. men nu han er bleven de 7 md. er han mere på, som om nu han kravler osv. så er det sjover. men hvad du skal gøre ja ved det ikke, jeg brokker mig tit og så får jeg ham til at gøre nogle små ting,men tag en snak med ham, uden at blive sur, sig som det er du har for meget kan han ikke forstå det, så kan det være er måske er noget der plager ham også, nogen mænd kan godt blive ret skræmte over den nye rolle som far osv. smiley

• #2   21. jan 2015 Jeg var blevet stiktosset!!! Man er to om at lave et barn, så må begge parter også engagere sig! Min kæreste ordnede ALT det huslige den første uge, så jeg kunne få amningen op at køre. Efterfølgende lavede han mad og ordnede opvask, jeg ordnede vasketøj og let rengøring. Synes du skal fortælle ham hvordan du har det, jeg har en enkelt gang sagt til min kæreste, at enten så tog han sig sammen og deltog i det huslige og den daglige omgang med hans barn, ellers så pakkede jeg mig og baby, og smuttede.. det var virkelig en øjenåbner for ham smiley

• #4   21. jan 2015 Synes Os du skal tage en snak med ham og synes måske også du skal snakke med lægen når du går og er så ked af det. Herhjemme er det os meget mig der er på, men jeg har sagt til min mand at han skal hjælpe da jeg har fået stress. Viktor er 5 1/2 mdr og han sover ikke igennem endnu. Tænker lidt at du skriver at jeres søn er ked af det og du ikke kan trøste ham. Det kan være fordi du selv har det dårligt, for det mærker de nemlig de små basser

• #5   21. jan 2015 Så er jeg ikke helt kræven kan jeg se smiley
    Jeg har taget godt fat i ham her til aften, nu må vi se om han forstår det 110% denne gang, eller om jeg fortsat skal være mor til to smiley

• #6   21. jan 2015 Kristina
    Det tror jeg du har ret i at de kan.
    Fortsætter det med at jeg er ked af det, så vil jeg også kontakte lægen. Nu har vi fået min mor til at tage sønnike lørdag til søndag, så vi kan være kærester og lade op. Så må vi tage fat hvis der er hængepartier.

• #7   21. jan 2015 Lyder som en god ide. For det hjælper hverken dig eller lillemanden at du er ked af det. Du skulle gerne nyde at være mor. Jeg fik en meget slem fødsels dep med vores store pige og det sidder stadig i mig. Det har jeg ikke fået denne gang. Det har så bare gjort at jeg ikke har kunne give slip på ham. Ligesom at jeg skulle give ham det jeg ikke gav den store. Og det skal man jo ikke. Derfor synes jeg du skal få gjort noget ved det hvis det er. Og det er ikke forkert at have det skidt og det er en stor ting at blive mor og far

• #8   22. jan 2015 Puha vi havde lige Diskutionen i går. Jeg synes bla. Det er træls når der bare står alt muligt beskidt service på køkkenbordet når opvaskeren er tom.

Så håber ddt hjælper lidt nu.

• #9   22. jan 2015 kvinder kan godt være krævene en gang imellem. men det han gør er jo unfair og ikke iorden.

her hjemme der handler manden henter og bringer i dagpleje og laver mad og støvsuger og vasker gulv i ny og næ.

• #10   26. jan 2015 sidder og tænker min mand har det vist godt. han laver ikke rigtigt noget i hjemmet, dog arbejder han nat, så sover i dag timerne, men meget sjældent han gør rent, rydder op osv. og tro aldrig jeg får ham til det så længe jeg går hjemme med den lille, og læser fjern studie

• #11   4. feb 2015 Herhjemme er det faktisk primært min mand der gør rent haha - eller vi gør begge rent, men han støvsuger og vasker gulv smiley
    Vi blev forældre i december men går begge hjemme, så vi er flinke til at hjælpes ad.
    Min mand boede alene og havde gjort det i flere år da vi flyttede sammen så han er ikke bange for en kost og spand smiley

Kommentér på:
For kræven? parforhold

Annonce