For kræven? parforhold {{forumTopicSubject}}
Vi blev forældre for 8 uger siden, og jeg synes at opgaven omkring at være mor, er drøn hård
,men hvad gør jeres mænd hjemme?
Jeg er ved at gå helt ud af mit gode skin i tiden. Græder konstant og er irriteret. Vores søn græder meget i tiden, og jeg prøver alt, men det hjælper ikke. Oveni det skal jeg også ordne alt herhjemme, rengøring, vasketøj, oprydning og madlavning, plus at der er nogle ting som skal på plads mht barnedåben til Marts.
Jeg har prøvet at snakke med kæresten herhjemme om at deltage lidt, han gik med til at han vil hjælpe hver tirsdag, det var tirsdag i går og intet sket.
Jeg må indrømme at jeg tænker over forholdet nu, jeg er mor for en, vores søn, jeg gider ikke være mor for min kæreste også.
Jeg har endda prøvet at spørger om vi skal have en kæreste dag, en enkel overnatning på hotel, tage i biografen eller tage ud at spise, men intet sker. Han synes hotel er for dyr nu når vi også har barnedåben til Marts. I går fik jeg sågar afvise at jeg spørger om for meget, jeg spurgte omkring nogle billeder, hvor de skulle hænge og hvilke tøj vores søn skulle have på, det var åbenbart for meget.
Beklager det lange indslag, men jeg er ekstrem ked af det, og vil vide om jeg er for kræven, eller om jeg skal stille stolen for døren og banke tingene ind i hovedet på ham igen?
jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139
aug 2013
Følger: 4 Følgere: 3 Babyer: 1 Emner: 21 Svar: 374
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 219
Jeg har taget godt fat i ham her til aften, nu må vi se om han forstår det 110% denne gang, eller om jeg fortsat skal være mor til to
dec 2009
Følger: 1 Følgere: 1 Babyer: 1 Emner: 56 Svar: 219
Det tror jeg du har ret i at de kan.
Fortsætter det med at jeg er ked af det, så vil jeg også kontakte lægen. Nu har vi fået min mor til at tage sønnike lørdag til søndag, så vi kan være kærester og lade op. Så må vi tage fat hvis der er hængepartier.
jun 2011
Følger: 11 Følgere: 13 Babyer: 2 Emner: 72 Svar: 1.892
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Så håber ddt hjælper lidt nu.
jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147
her hjemme der handler manden henter og bringer i dagpleje og laver mad og støvsuger og vasker gulv i ny og næ.
jan 2013
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139
jun 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Babyer: 1 Svar: 2
Vi blev forældre i december men går begge hjemme, så vi er flinke til at hjælpes ad.
Min mand boede alene og havde gjort det i flere år da vi flyttede sammen så han er ikke bange for en kost og spand
For kræven? parforhold