{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.178 visninger | Oprettet:

Hvad sker der ? hvor er i henne? {{forumTopicSubject}}

God eftermiddag:)
Ej jeg synes det er ærgerligt at der er såååå mange tråde der enten er helt ubesvarede eller med 1 - 2 svar i tiltrods for der lad os sige 77 der har set tråden? Ligeledes er der næsten ingen der skriver Tillykke når nogen laver en fødselsberetning:/ Hvordan kan det Være? Synes Før i tiden der var meget aktivt herinde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad sker der ? hvor er i henne?
  • #1   10. okt 2014 Det kan måske være at folk har meget at se til. Jeg har selv været meget aktiv da vi kun havde den store. Men med en basse på 8 uger så er der nok at se til

• #2   10. okt 2014 Det kan måske være at folk har meget at se til. Jeg har selv været meget aktiv da vi kun havde den store. Men med en basse på 8 uger så er der nok at se til og så er det tit at der er lidt samme indlæg måske.

• #3   10. okt 2014 Mener bare når man kan se hvor mange der har lyst trådene og ingen svare overhovedet det er godt nok noget kedeligt:)

• #4   10. okt 2014 Ja men der kan jo være mange grunde til man ikke svare

• 2014 <3
    2014 <3 Tilmeldt:
    feb 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 39
    #5   10. okt 2014 Jeg er enig! Ikke så meget aktivitet som før hen smiley

• #6   11. okt 2014 Vil lige sige at klikker man sig ind på en tråd to gange bliver det også registreret som at to har læst tråden, selvom det reelt kun er en, på den måde kan det se ud som om mange flere har læst tråden i forhold til hvad der egentlig er.

Men ja der er rigtig stille her inde og det er synd, bruger faktisk sjældent siden da der alligevel kun er 1-3 stykker der svare på ens spørgsmål.

• #7   11. okt 2014 Jeg synes det døde lidt, efter flere falske profiler dukkede op for noget tid siden, og folk der nærmest kun var her for at diskutere. Der kom sådan en negativ stemning og nogle meget aktive brugere slettede deres profiler. Siden er det hele gået noget død.
    Desværre smiley

• #8   11. okt 2014 Jeg syntes du har så meget ret!
    Jeg har lavet et opslag idag, 77 har set det på 6 timer men 1 har svaret ? Underligt.. Før i tiden blev der svaret prompte smiley
    Når ikke nok med det så har min lille datter stået på "stand-by" stort set hele dagen herinde for at blive stemt ind.
    Kan jo se folk kikker, men stemmer hverken for eller imod??! Træls..
    Men fair nok prinsessen er inde nu.
    God aften til jer allesammen smiley

profilbillede
  • #9   13. okt 2014 Som du selv skriver.

Det sker ikk ret tit jeg svare i et indlæg da jeg ofte oplever ingen svare i mine på trods af jeg kan se x antal der har læst det.

Så jeg kigger bare nye indlæg og forlader siden ige. Der kan godt gå 1-9 dag mellem jeg overhovedet er på.

Jeg blander ikk ret i en diskution da jeg ikk staver så godt og ikk kan formuler mig så godt på skrift også bliver man høvlet ned selvom man måske mente noget andet.

der er med Høvle folk ned det ik mig og jeg læser aldrig indlæg hvor folk skriver ubehøvlet .

• #10   13. okt 2014 Jeg er helt enig! Jeg opretter sjældent indlæg herinde mere, for der kommer ingen svar alligevel. Det er ærgeligt smiley

• Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #11   13. okt 2014 Jeg skriver heller ikke, pga tonen herinde... Hvis man læser de første tråde der blev oprettet, er tonen helt anderledes smiley

Er så træt af at de kommentare hvor folk nedgør spørgeren..
    Fx -
    ~ hvor sku vi vide det fra?!
    ~ tá dog en test!!
    ~ nu har du opretter to tråde!!
    ~ vi er ikke læger!
    ~ søg dog i de gamle tråde, spørgsmålet har været her 1000 gange!

Det lidt som om at "de gamle" brugere ikke acceptere de nye, nysgerrige og dem der måske ikke har været gravide før og derfor ikke har så meget forstand - hvis siden vel er til for?!

Jeg har været bruger i 5 år, dog slettede jeg den engang.. Det blev en værre hønsegård, og det er SÅ synd, for jeg er rigtig glad for siden smiley

Der skal være plads til alle! smiley

• Pjok
    Pjok Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 61
    #12   13. okt 2014 Hvis siden - hvilket siden smiley

• #13   14. okt 2014 Kender i til andre sider i kan anbefale hvor der sker lidt mere? smiley

• #14   14. okt 2014 Jeg bruger min-mave.dk der sker hele tiden noget.

• #15   14. okt 2014 Super det vil jeg prøve:)

• #16   15. okt 2014 Siger det samme som så mange andre - er ikke herinde så meget mere, netop fordi det er så dødt. Når man opretter et emne, kommer der næsten ingen svar.

Da jeg ventede min datter for tre år siden, havde vi en meget fin og aktiv Terminsgruppe herinde. Den her gang har der nærmest ikke været nok til at lave en terminsgruppe (tror vi var tre) og jeg fødte i september... Jeg bruger facebook, hvor jeg er i en terminsgruppe igennem min-mave.

Det er ærgerligt, for synes det var en god side herinde førhen, men det er ret begrænset hvor meget tid jeg bruger herinde, når man kan se at de seneste svar i nogle tråde er flere dage gamle.

• #17   15. okt 2014 Kan godt følge jer- men de eneste der kan lave om på dette problem er jo os smiley så op med modet og besvar en masse tråde-positivt, så siden kan komme op hvor den har været igen.

Og husk humør smitter, så sender lige jer alle en masse positivitet smiley

Kommentér på:
Hvad sker der ? hvor er i henne?

Annonce