{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.169 visninger | Oprettet:

Anonym A
Anonym A
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 11

Er der 2 streger, eller ej? {{forumTopicSubject}}

Hej folkens.

Jeg er meget i tvivl om denne test, og vil lige høre jeres vurdering.
Jeg er 15 dage over tid, og har egentlig ingen symptomer, udover lidt kvalme (som jo kan skyldes flere ting).

Jeg går til læge hvis ikke der snart sker noget, i form af mens eller mere tydelige tests, men derfor kan man jo godt spørge nogle som måske før har stået i samme situation smiley
Hvad mener I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Er der 2 streger, eller ej?
  • Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#1   22. sep 2014 Endnu et smiley

profilbillede
  • MortilM
    MortilM Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Svar: 35
    #2   22. sep 2014 Synes jeg kan ane noget på det sidste.. Men om det er en streg eller skygge streg er jo ikke til at sige smiley
    Kan se at det er teste som kan teste tidligt? Fra 10? For dem har jeg altid lavet skyggestreger på..

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#3   22. sep 2014 Så er det ikke kun mig der er i tvivl.. Rart nok at vide. Griner.
    Ja de burde kunne teste tidligt.. Men jeg testede allerede en uge efter forsinket mens, og der var den helt uden nogen skygger.. 100% negativ.
    Så prøvede jeg så igen i dag 15 dage over tid, og står så med denne test. Så jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro. Hmm de tests er lidt nogle tricky nogle nogen gange da smiley

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#4   22. sep 2014 Skal måske lige tilføje at det IKKE er med morgen urin, i øvrigt. For har glemt det om morgenen smiley

• #5   22. sep 2014 Kan ingenting se på dem.

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#6   22. sep 2014 Okay smiley takker for svar

• #7   22. sep 2014 Jeg synes der er noget, men meget utydeligt. Jeg vil anbefale dig at prøve en clear blue, da jeg ikke synes de der strimmel tests er særlig følsomme smiley

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#8   22. sep 2014 Ja jeg synes ikke at jeg plejer at kunne ane noget, men det kan jeg på denne, og det burde jeg vel ikke kunne hvis ikke der er noget. Men ja, helt sikkert værd at prøve, tak for svar smiley det er en god idé.

• #9   22. sep 2014 Kan intet se desværre:/ og du burde kunne få en positiv test 15 dage over hvis du var gravid

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #10   23. sep 2014 Ja burde...

Testede først pos 7 plus 5...

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#11   23. sep 2014 Hmm ja i dag er jeg i hvert fald ikke blevet mere klog på hvad jeg synes jeg kan se, eller ikke kan se smiley
    Synes stregen er mere tydelig i virkeligheden, end på billedet dog, men mest af alt er det jo en skygge.

Men I får lige billedet fra i dag også alligevel smiley
    Jeg overvejer en anden type test, for det er lidt forvirrende det her, synes jeg smiley

profilbillede
  • #12   23. sep 2014 Beklager men jeg kan ikke se streg nummer to......

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#13   23. sep 2014 Det skal du bestemt ikke beklage, det er jo ærlig snak smiley

• MortilM
    MortilM Tilmeldt:
    feb 2011

#14   23. sep 2014 Skyggestreg.. Mine ser nøjagtig sådan der ud.. Jeg har dog kunne teste knaldpositivt med dem, da jeg faktisk var gravid smiley
    Prøv nogle nye.. Jeg køber dem ihvertfald ikke mere, har stadig et par stykker liggende..

• #16   25. sep 2014 Har du afprøvet et andet mærke?

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#17   27. sep 2014 Tak for svar smiley
    Jeg har ikke prøvet et andet mærke, men jeg vil prøve at købe en anden slags test, når der skal handles på mandag. Hvis ikke mens er dukket op i mellemtiden, for på mandag er jeg 3 uger over tid. Nu er der helt sikkert gang i noget hormonelt, for jeg har ømme bryster, er mere tissetrængende, og får engang imellem kramper i underlivet.
    Jeg prøvede en test i morges, og da jeg kiggede på den, var den misfarvet, og jeg ved ikke om det er derfor jeg kan se 2 streger på den. Tog en test mere senere på dagen, og den er som alle de andre. Der er måske antydningen af en skygge, men ikke positiv-positiv.
    Har I andre prøvet at stå med en misfarvet test? For på den med morgen urin er der helt sikkert 2 streger, men pga det lyserøde misfarvnings-lag, er jeg jo i tvivl om den bare er ugyldig.

profilbillede
  • Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#18   27. sep 2014 Morgen testen

profilbillede
  • #19   27. sep 2014 Kan desværre stadig intet se....

Jeg ville tage forbi lægen hvis jeg var dig

• #20   27. sep 2014 De ser desværre meget negativ ud tror ikke du er gravid:/

• #21   28. sep 2014 Mit råd vil være køb en test der siger gravid - ikke gravid. så du sikker eller smut til lægen i morgen smiley

• Anonym A
    Anonym A Tilmeldt:
    sep 2014

#22   28. sep 2014 Jeg kan selv se at der er en lille streg, men hvor meget man kan regne med det, når ikke den er mere markeret, ved jeg ikke. Jeg synes dog at den er mere tydelig at se nu, end den var for en uge siden da jeg testede der.
    Men ja, jeg må prøve en anden slags test.
    Lægens test er ikke mere sikker, og om hun vil tage blodprøve ved jeg ikke, så jeg ser lige tiden mere an. Om stregen bliver tydeligere endnu, eller om mens begynder.
    Jeg kan sagtens afvente, det tager jeg meget afslappet smiley

• #23   28. sep 2014 Held og lykke smiley

• MortilM
    MortilM Tilmeldt:
    feb 2011

#24   28. sep 2014 Hvis du er gået 3 uger over tid - så vil jeg da bestemt mene at en blodprøve er på sin plads! smiley

• Sara N
    Sara N Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 21 Svar: 240
    #25   29. sep 2014 Jeg kan godt ane en streg på den sidste smiley

• #26   4. okt 2014 Jeg har taget 2 fra netto, som selvfølgelig nemt kan ses, at jeg er gravid. Men de var ikke knaldrøde, men stadig meget tydelige.. Tænker; nå, så har jeg ikke dannet ret meget HCG, og det er sikkert en abort eller lign.
    Jeg får taget en blodprøve ved lægen for at udelukke ekstrauterin graviditet, og ved du hvad; tallet er på 90.000 smiley Som lægen sagde: Du er rigtig, rigtig meget gravid. Og det blev slet ikke afspejlet i testene.
    Så vil også sige blodprøve. Testene er lavet til at reagere ved 20 enheder HCG i urinen.

• #27   9. okt 2014 Har du .været ved læge?

• #28   9. okt 2014 Update:)?

• #29   11. okt 2014 Held og lykke !
    Håber den er hjemme smiley

Kommentér på:
Er der 2 streger, eller ej?

Annonce