{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.018 visninger | Oprettet:

Menu barnedåb? :) {{forumTopicSubject}}

Vi snakker barnedåb herhjemme, vi regner med at det bliver i marts, om efter kirken, så til frokost smiley
Vi bliver mellem 50-60, så vi er en del til forsamlingen smiley
Hvad skal man mon finde på mht mad, hvad gjorde I?

Vi skal i forsamlingshus, og vil helst ikke bruge hele dagen derude, vi snakker lidt kold/lun buffet og dessert, men lyder det kedeligt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tømre til eftersyn 205 kr.
  • Reperation af ovn 500 kr.
  • Jeg vil gerne have min tørre tumbler sluttet til udluftning så dampen fra tøjet ikke opsamles i maskinen men ud af vinduet. 1.500 kr.
  • Sætte en havelåg op 1.300 kr.
  • Vinduespudsning 500 kr.
  • Fjernelse af vægbeslag 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Menu barnedåb? :)
  • A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #2   21. aug 2014 Buffet med frikadeller, flæskesteg/røgkål/gammeldags hvidkål, medisterpølse, lækkert pålæg, forskelligt brød, skinkesalat, tun salat, rejesalat, rejer, laks, noget lækkert frugt skåret ud.

Til dessert, forskellige kager, småkager, kaffe, the, frugt..

(Jeg er fra sønderjylland, så jeg er vandt til ekstremt meget kage ;-))

• A T
    A T Tilmeldt:
    jan 2014

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 115
    #3   21. aug 2014 Også har jeg også været tiæ barnedåb hvor de havde lavet en masse hjemmelavede pizzaer som var skåret ud, med dn masse lækkert forskelligt fyld (lidt "eksklusive" pizzaer, med rigtig skinke istedet for strimler mm), og pølsehorn til børnene.

Det var også helt vildt lækkert!

Også en masse forskellige liter is, guf, krymmel, softice, og vafler så man kunne lave sig en vaffel is til dessert smiley
    - vildt afslappet og så skønt, desuden havde de bedt gæsterne om at komme o afslappet tøj, det var så meget familiens måde at være på, og den fedeste barnedåb smiley

• #4   22. aug 2014 Mums, man bliver jo helt sulten smiley

• #5   22. aug 2014 vi bestilte smørrebrød vi var 57 mennesker og ko af med små 3000kr

• #6   22. aug 2014 Vi fik mad fra kokken og jomfruen, varm buffet med det hele smiley Mener vi kom af med ca. 4000-4500,-

• #7   28. aug 2014 Vi plejer at bestille helstegt pattegris fra Partygrisen. De levere både forskelligt salat, brød og kartofler efter eget ønske sammen med grisen - præsentere, servere og rytter op efter sig.
    Sidst bestilte vi dig kinesisk buffet med mange forskellige retter.

• #8   28. aug 2014 Mmmh, mange lækre bud smiley

Kommentér på:
Menu barnedåb? :)

Annonce