{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Lena L
Lena L
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69

Antiperispiran deo der virker {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Ja lige et mindre lækkert emne her fra, men håber virkelig nogen kan give gode råd...

Efter jeg har født min datter, er jeg begyndt at svede enormt meget! Som i virkelig meget og lugte slemt af sved kort tid efter bad. Der er så slemt at jeg Kan lugte mig selv, og jeg kan ikke få lugten af tøjet... Jeg leder derfor efter en deo der holder hvad den lover i forhold til at holde lugt væk. Jeg har overvejet at prøve en deo lavet til mænd (uden duft selvfølgelig) da jeg har en ide om at de kan holde lugten væk bedre end dem lavet til kvinder...

Hvad har i af erfaring der virker på dette ikke særlig lækre og feminine område?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Beskæring af buske/træer 1.000 kr.
  • Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Antiperispiran deo der virker
  • #3   3. jun 2014 Jeg har kun kunne bruge rexona efter jeg har fået børn.. Ellers kan man vist få en deo i Matas som måske kan hjælpe..

• #4   3. jun 2014 Jeg har selv døjet rigtig meget med det problem.
    Jeg brugte i en periode en deo der lugtede af sprit (kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder, men den kan købes i Matas)
    Den skal du smøre under armene om aftnen og så lade den sidde natten over og næste dag skyller du den af når du er i bad smiley
    Bare husk og tage en trøje på som godt må blive misfarvet, da det sprit godt kan smitte af smiley

• #5   3. jun 2014 Jeg bruger en der hedder Aluminiumklorid medic, et par gange om året, og det holder lugten væk. Det er over ½ år siden jeg sidst brugte den, og syntes ikke lugten er kommet tilbage endnu.

Det skal dog siges at den svier, så den skal på lige inden du hopper i seng, og så skal du lade den tørre helt inden du tager en t-shirt på, der gerne må blive ødelagt, da det godt kan gøre stoffet mørt.

• #6   3. jun 2014 Det er lige præcis den jeg snakker om Mia smiley

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #7   4. jun 2014 Tak for rådene. De skal helt sikkert undersøges nærmere. Kom gerne med flere smiley

• #8   4. jun 2014 jeg synes den der nivea rool on virker den der lover at lade være at lave sved skjolder

• #9   9. jun 2014 Perspirex! Den er mega god! Den lammer nogle af svedkirtlerne så de bliver inaktive. Brugte den som teenager. Den svider lidt når den kommer på, men det er 100% det værd! Og den holder et par uger, så det er jo kun et par gange i måneden du skal putte det på smiley

Kommentér på:
Antiperispiran deo der virker

Annonce