Antiperispiran deo der virker {{forumTopicSubject}}
Hej alle.
Ja lige et mindre lækkert emne her fra, men håber virkelig nogen kan give gode råd...
Efter jeg har født min datter, er jeg begyndt at svede enormt meget! Som i virkelig meget og lugte slemt af sved kort tid efter bad. Der er så slemt at jeg Kan lugte mig selv, og jeg kan ikke få lugten af tøjet... Jeg leder derfor efter en deo der holder hvad den lover i forhold til at holde lugt væk. Jeg har overvejet at prøve en deo lavet til mænd (uden duft selvfølgelig) da jeg har en ide om at de kan holde lugten væk bedre end dem lavet til kvinder...
Hvad har i af erfaring der virker på dette ikke særlig lækre og feminine område?
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 12 Svar: 154
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 392
Jeg brugte i en periode en deo der lugtede af sprit (kan selvfølgelig ikke huske hvad den hedder, men den kan købes i Matas)
Den skal du smøre under armene om aftnen og så lade den sidde natten over og næste dag skyller du den af når du er i bad
Bare husk og tage en trøje på som godt må blive misfarvet, da det sprit godt kan smitte af
dec 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Emner: 80 Svar: 2.416
Det skal dog siges at den svier, så den skal på lige inden du hopper i seng, og så skal du lade den tørre helt inden du tager en t-shirt på, der gerne må blive ødelagt, da det godt kan gøre stoffet mørt.
nov 2010
Følger: 3 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 392
maj 2013
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
jun 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Babyer: 4 Emner: 17 Svar: 178
feb 2014
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 7 Svar: 22
Antiperispiran deo der virker