{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Hvor er jeg dumt, ingen bon. {{forumTopicSubject}}

Ja, for to måneder siden købte jeg et klapvogn fra mærket 4me i ønskebørn. Idag gik jeg med mit lille dreng i klapvogn og vupti, hele klapvogn klapper sammen med drengen i.......
En af dem der stanger der sidder nedenfor og skal holde det hele på plads er gået i stykke. Og jeg har sikkert ikke gjort noget mærkeligt med det.
Jeg har ledet alt mulige steder men kan bare ikke finde bonnen frem..... Aj, hvor er jeg ked af det.
I morgen kører jeg forbi ønskebørn alligevel så jeg vil spørge om de har set det før og om jeg kan lave det på et eller anden måde.
Hvor er jeg dog dumt at jeg ikke ved hvor bonnen er hen....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• afhente skrald til containerplads 350 kr.
  • Electrician needed to put light fixtures up. 1.500 kr.
  • Enhver haveopgave 2.000 kr.
  • Rengøring 700 kr.
  • Flytte levende pumaer 570 kr.
  • Hæng spisebordslampe op 250 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor er jeg dumt, ingen bon.
  • #1   23. mar 2014 Jeg var blevet rasende....så noget, syns jeg, ikke må ske smiley Vi havde købt en stole (ligesom triptrap stolen) i babysam og den gik nemlig også i stykker, imens vores søn sad i den, så det resulterede i at han faldt ned og der stod blod ud af munden på ham smiley min kæreste blev så rasende at han gik ned til dem og viste billeder frem af vores lille dreng, med blod om munden. Vi fik pengene tilbage og to nye stole af et andet mærke smiley Du kan sagtens gå ned alligevel, og sige at du er meget utilfreds med det og det kunne jo ha gået grueligt galt...

• #2   23. mar 2014 Har du betalt med kort for så kan du udfra betalingsnr få bonnen:)

• #3   23. mar 2014 Tak for svarene! Ja, jeg har betalt med kort og har nu printet udskriften fra banken ud så det kan se at jeg har købt det der. For nej Mutti J, det må da ikke ske, og det vil jeg også fortælle dem. Det jeg i hvert fald har lært fra det er at samle mine bonner og bevare dem på et fast sted som jeg også kan husk.

• #5   23. mar 2014 Det er da et godt ide Jette B! Det vil jeg nok starte med......

• #6   23. mar 2014 Bare husk at det ikke er alle butikker der godtager en kopi af en bon.

Men ja, her bliver alle bonner gemt i en æske. Men de burde da være til at snakke med i butikken, det er da bare god service.

• #7   23. mar 2014 Ny er det ikke lige det samme, men vi havde en rømer baby autostol vi havde fået i gave og jeg havde ingen bon på den. Vidste bare den var købt i babysam. Den gik i stykker og vi gik altså derned alligevel og forklarede dem problemet og fortalte hvornår den var købt - Vi fik en spritny stol, for det var en svaghed de kendte til, så synes helt sikkert du skal prøve at snakke med dem selv om du ingen bon har.

• #8   24. mar 2014 Så, det var da superservice jeg fik i Ønskebørn, de har slet ikke spørgt om bonnen og jeg fik et nyt klapvogn med de sammen. Jeg er glad smiley

Kommentér på:
Hvor er jeg dumt, ingen bon.

Annonce