Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SmÆkBuKsEr m-.m
  • #1   8. dec 2008 BOGEN= nogle,

HEHE... *lol*

• #2   8. dec 2008 hvad str bruger du?

• #3   8. dec 2008 humm, ved ikke om man skal gå ud fra sin "normale" st.
    det jeg normalt brugte inden jeg blev gravis ved s-m / 36-38 alt efter hvor jeg har købt det...

• #4   8. dec 2008 oki så bliver mine nok for store de er en str 46 det brugte jeg da jeg var gravid med min søn, jeg var en kæmpe til sidst;-)

• #5   8. dec 2008 Ja jeg tror altsår osse jeg blir pænt stor er nemlig allerede stor..Kan faktisk ikke passe mit tøj, og slet ikke mine bukser..Var i Hm for at høre om smæk bukser men det havde de desværre ikke lige pt..

Brænder bare sådan for at få noget ordenligt tøj, man kan føle sig tilpas i, og igen, at man stadig ser lidt godt ud og ikke ligner en "tavlig" skid...Du ved sikker hvad jeg mener..

• #6   8. dec 2008 det kan jeg godt forstå. det er godt 5 år siden at jeg har set smækbukser i hm. og nogen steder i det hele taget..
    men jeg vil gerne lige hente den ind og måle dem hvis det er..
    det er så svært at få det til at passe sammen..
    menjeg har nogle hvide bukser osm du nok ville kunne passe..
    det er dog knickers så du skal ha nogle lange støvler på..
    og ellers har jeg nogle bluser som jeg lige kan tage bilelder af.. der burde være nogen du kunne passe..
    og ellers så find nogle pæne tørklæder som du kan svinge om maven det er også rart med lidt ekstra varme på maven..

• #7   8. dec 2008 det må du meget gerne hvis det er...Og ja rigtig god ide med tørre klæder...
    ;D
    Jaa det med smæk bukser ser man ikke så meget kan bare huske da jeg gik i skole, hvor skønt de var a have på...Og ville regne med de kunne holde mavsen lidt lun, den er konstant kold...

• #8   8. dec 2008 Hvis de gerne må se ud som arbejdsbukser (sådan nogle findes i flere farver og uden reflakser ;)) så har de fleste byggemarkeder dem smiley

• #9   8. dec 2008 Hippentossen jeg er meget int i at se dine smæk bukser smiley

Kommentér på:
SmÆkBuKsEr m-.m

Annonce