{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Jeg skal holde fastelavn {{forumTopicSubject}}

Go aften

Jeg skal holde fastelavn for Emma og mine søskende s børn, i næste weekend.

Vi laver vores egen pga børnen skal være sammen så meget som mulig begge mine søskende er skilt og gift igen og har din min og vores børn .

Der to på 9 år en på 6 to på 4 pg Emma på knap 3 år, plus min mor og far og mine svigerforældre,

Men jeg køber en alm tønde også må vi hjælpe med daske lidt til den.

Men jeg tænker hvad skal jeg komme i?
Fign stænger , rosiner, frugt , de der små m&M pakker , jeg vil ikk bruge karmeller osv pga de små børn.

Så vil jeg bage nogen små boller og lave bolle spisning, for alle børn men bage bollerne i str efter børnen, og så vil jeg lave bolle spisning for de voksen osse.

Så tænker jeg lidt på smørebånd spisning men kan de små finde ud af det? Der havde jeg tænkt at det skulle være både voksen og børn og igen lave smørebåmdet efter str så de voksen får dobbelt smor .

Og så for komme ud og få lidt luft vil jeg lave sække løb eller skatte jagt hvad syntes i til udenfor aktivitet ?
Rundbold? Fodbold? Døbold? Det skal være noget alle kan være med til.både voksen og små børn.

Hvad tænker i her kunne det blive en go dag?? Vi skal så slutte af med fælles aftens mad og der tænker jeg lidt pølser og brød pga de nok ik er så sulten.

Kom gerne med friske bud på sjove aktiviteter til både voksen og børn o bla alder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• køleskab bipper 1.000 kr.
  • Slutrengøring 1.000 kr.
  • IKEA malm seng samles 650 kr.
  • Hjælp til el 205 kr.
  • Tilslutning og opsætning af lamper + reparation af afbryder (kan ikke tænde og slukke lamper) 1.000 kr.
  • Græsslånning 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg skal holde fastelavn
  • #1   28. feb 2014 Min hjerne tænker ikke lige så godt nu, så ingen gode ideer smiley
    Ville bare sige at det lyder som om det bliver en fantastisk hyggelig dag!

• #2   28. feb 2014 Helt fint,

Ja vi plejer lave forskellige ting enten køre på udflugt div parker , slotte osv men vil osse indrømme vi nok ik har været alt for gode til det før vi alle fik børn men nu gør det, for tre uger siden var vi på gammel estrup en hel dag og lave boller , smør , kugler og vi havde hver sær vores egen mad pakker med vi spiste og alle unger var helt brændt ud da vi tog hjem efter 6 timer

Kommentér på:
Jeg skal holde fastelavn

Annonce