{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Klipning hæk 1.400 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Montering af parasol på fod 1.000 kr.
  • Ophæng af tv og diverse 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tekst til tattoo
  • #1   18. jan 2014 Lad for guds skyld være at lav noget andre har fundet på for dig smiley
    En tattoo skal være gennemtænkt og komme.fra hjertet
    Jeg har selv flere tattoos og den første jeg fik med mine børn har jeg fået lavet cover up på. Fordi det bare ikke var det rigtige.
    Elsker den jeg har nu de er helt specielle og komm er fra hjertet smiley

• #2   18. jan 2014 Det er bare ideer jeg søger smiley det jeg vil have lavet vil blive helt specielt smiley men kommer der nu nogle ideer her jeg kan bruge noget fra ville det jo være fedt smiley

• #3   18. jan 2014 Bestemt smiley

• Babylove2014
    Babylove2014 Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 24
    #4   19. jan 2014 Ellers så få tatoveret teksten fra din yndlings børnesang og så Hans navn/fødselsdag til sidst smiley

Jeg ville vælge et vers fra elefantens vuggevise eller solen er så rød mor smiley Dem sang min mor altid for mig da jeg var barn smiley

• #6   19. jan 2014 Det lyder også rigtig sødt smiley overvejer enten et vers fra elefantens vuggevise eller et citat fra Peter plys smiley

• #7   19. jan 2014 Jeg ville nok vælge et portræt, hånd eller fodaftryk eller lign. Ville ikke vælge noget der er alt for barnligt, for vores børn bliver jo ikke ved med at være babyer smiley men det er bare min mening. Bryder mig ikke om cars, hello kitty og andre barnlige tegninger, som jeg ellers har set nogle have. Jeg tænker bare, er det fedt når ungen en dag fylder 18?

• #8   19. jan 2014 Det er ikke et portør jeg vil have smiley havde tænkt på f.eks : allways remember thar, you are braver than you believe, stronger than you believe and smarter than you Think, but the most important ting is that even if We are apart i Will allways be With you. Eller i hvert fald noget fra det smiley og så en fod eller en hand og hans navn smiley syntes det er noget der passer altid

• #10   19. jan 2014 Det må jeg prøve smiley vil gerne finde noget der passer lige Til Jonathan smiley

• #11   19. jan 2014 lad være at tage noget der er alt for langt smiley ingen læser det smiley

få ord siger mere end en hel tekst. smiley

• #12   19. jan 2014 Tænker også jeg måske omskriver det lidt så det har samme mening men kortere hvis keg bruger det smiley

• #13   19. jan 2014 Det tror jeg ville være pænt smiley

Jeg har en tattovering der symbolisere mine børn, (de to store) og deres navne er også med, men ikke dem der præger. Jeg har ikke deres fædselsdage, det har jeg ikke behov for smiley for tror ikke jeg glemmer den, eller for den sags skyld heller ikke deres navne smiley

• #15   19. jan 2014 "Always in my heart, Jonathan < 3

• #16   19. jan 2014 Jeg skal have lavet hele min brystkasse. Det bliver en flot prinsessekrone, med farver og en flot baggrundt som symbolisere min prinsesse. Så tæt på mit hjerte som muligt smiley

• #17   19. jan 2014 Jeg har ik pt en tato til Emma eller men har fået lavet den her som jeg kalder Emma.

Men ellers inden jeg fik Emma fik jeg lavet min ryg med kæmpe ørnevinger og mit mellen navn ned af ryg søjlen.
    Og min fod
    Finger er et hjerte som erstatning for min vielses ring pga jeg ik må bruge ring på arb .
    Begge håndled
    Og ben, men jeg vil ikk have navne eller datoer.

profilbillede
  • #18   19. jan 2014 Og den blev lavet i december og skal lige tegnes op igen da jeg fik rykket en masse sår skorper af pga jakken

• #19   19. jan 2014 Jeg har ingen tatoo overhoved, og er slet ikke til det. Men hvis jeg engang fik lyst til at få en, så skulle det være et sted hvor det ikke umiddelbart kan ses, heller ikke i bikini eller noget, for jeg syntes ikke det er så særlig pænt.

Men hvis jeg skulle så lyst engang, så tror jeg at jeg vil ha Leanders baby fodaftryk under en af mine egen fødder, og måske med Leander stående under...
    Men syntes det er lidt dumt at få en for at gemme den væk smiley under foden smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262
    #20   19. jan 2014 Du kunne skrive dette citat og så med dine børns navne
    "If I could give you one thing in life, I would give you the ability to see yourself though my eyes. Only then you would realize how special you are to me"

smiley

Kommentér på:
Tekst til tattoo

Annonce