970 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Lilli og mor har fundet en fælles hobby <3 Lilli og mor har fundet en fælles hobby <3

Se lige så stor min prinsesse er blevet!!! smiley Idag var hun på hesteryg for første gang! Det er starten på noget godt, hun synes det var virkelig sjovt når den gik smiley smiley Er så stolt af hende!!!

16 mdr. d. 10 smiley Elsker dig min skat :-*

http://www.babygalleri.dk/fotoalbum/sjove_billeder/13221-min_smukke_datter_paa_hesteryg_3?status=1&jli=true

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lilli og mor har fundet en fælles hobby <3
  • #2   8. jan 2014 Dejligt med en fælles hobby smiley
    Leander har også været til hest eller rettere pony en del gange efterhånden. Jeg er tidligere konkurrence rytter og har 2 af hestene endnu smiley

• #3   8. jan 2014 Jeg er også selv heste pige, har haft hest fra jeg var 10 til jeg var 17. Så det er skønt at komme ind i den verden igen, jeg nyder det virkelig!! Lilli er hypermobil og er bag ud i sin grovmotorik og kunne godt trænge til at få mere styrke og ballance, så det er jo perfekt med den her sport. Der går jo lang tid endnu inden hun selv rider rundt, men man skal starte et sted og det fik vi muligheden for. Synes bare det er fedt hun kan lide det smiley Glæder mig til vi skal afsted igen! smiley Ville ønske jeg havde en lille pony i baghaven smiley

• #5   8. jan 2014 Ja, hun kan sikkert få en pony af ham haha smiley Jeg har også redet konkurrence smiley Det er super fedt!! Bare Lilli kunne tænke sig at ride, så ville jeg blive glad smiley

• #6   8. jan 2014 Jeg har også en bror som rider konkurrencer og han er nok Aller mest opsat på at Leander også skal ride. Jeg tager det mere stille og roligt. Hvis han gerne vil ride så skal jeg nok støtte ham 110 procent i det, men det skal være hans valg. Jeg vil ikke presse ham til at det skal være det helt store med konkurrencer osv. Lige nu er det jo bare glæde ved at være sammen med dyrene.
    Mine heste er så forsigtige når Leander er med i stalden, og han går rundt og giver dem gulerødder, hø og wrap og hygger sig vældig med det. Og egentlig er det ikke nogen spor rolige heste jeg har. Ikke på banen i hvert fald, men når Leander er med, er det som om de ved at de skal passe på smiley

• #7   9. jan 2014 Dejligt håber hun gider det i længere tid end min datter gjorde smiley
    Har hestene herhjemme og hun er som din datter hybermobil og bagud grovmotorisk men niks ikke om hun gider hestene så hellere køre på fars ATV smiley

• #8   9. jan 2014 Leanders mor - Lilli må også gå til lige præcis den sport hun vil. Med mindre hun går over i sådan noget, hvor det kan gøre skade på hende pga. hun er hypermobil. Men hvis der er noget hun virkelig brænder for, så skal jeg gøre hvad jeg kan for at hun når sine mål og drømme smiley Men jeg kan ligeså godt forsøge allerede nu, med noget jeg tror hun kan lide. Og jeg ved med sikkerhed at hun elsker dyr, så når muligheden var her for det, så skulle hun have lov smiley smiley Så må vi se når hun bliver ældre. Men jeg ville da blive glad hvis hun vil ride, kan jeg ikke ligge skjul på, for jeg kan også godt lide at være omkring hestene smiley

Termin - Haha, jamen så er det jo bare det hun skal! Det lyder også fedt smiley

Kommentér på:
Lilli og mor har fundet en fælles hobby <3

Annonce