{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
923 visninger | Oprettet:

Nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Er jeg "unormal"?
For mig plejer nytårsaften at blive brugt sammen med min familie. Lidt alla juleaften.
Dog med nytårstema self.
Så hygge, pynt, pænt tøj, fyrværkeri, lækkert 3 retters menu, champagne, kransekage osv.
Jeg spørger om jeg er "unormal" fordi folk er begyndt at kigge lidt skævt på mig, fordi jeg ikke skal i byen og feste med alle veninderne og vennerne.. Men det siger mig ikk noget. Hvad plejer I at lave/gøre til nytår?!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte 2 lamper op 500 kr.
  • Fallen dryer blocking entrance into bathroom 2.000 kr.
  • Nedtagning af tv vægbeslag og gardiner 600 kr.
  • Reparation af sage espessomaskine 1.000 kr.
  • Flydespartel 1.500 kr.
  • Montering af låge på intregreret opvaskemaskine / Siemens 1.540 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårsaften
  • #1   16. dec 2013 Vi har holdt alene siden vores datter blev født så det er 4 år nu og vi hygger os mega meget. Og hvis du ikke har lyst så skal du heller ikke så skid hul i hvad andre synes

• #2   16. dec 2013 Nu er min mand én af dem der kigger skævt. Han mener vi skal ud og feste amok nu hvor det er "sidste gang" inden der kommer børn.. Men han har ligesom vist bare glemt at jeg er gravid og derfor ikk vil drikke.. Hvorfor så tage i byen? Og desuden har jeg en hund som er skide bange for fyrværkeri, så vil ikk lade den være alene og ej heller tage den med.. Den skal være i trygge omgivelser den dag.. Er spændt på om jeg ender med at sidde alene i år fordi han vil feste.. smiley

• #3   16. dec 2013 Ja okay hmm kan i ikke hygge ved nogen venner hvis han gerne vil drikke. Det gjorde vi da jeg var gravid. Self ikke så fedt at se på men man er da sammen

• #4   16. dec 2013 Enlig latterligt at sige det sidste gang, som om man dør i morgen bare fordi der kommer et barn. Man kan da godt holde en fri aften uden barn hvor man kan drikke hvis det er det man lyster

• #5   16. dec 2013 Ja også det jeg tænker. Men hvis han vil feste så bliver det uden mig. Så tager jeg hunden under armen og smutter op til min mor.

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #6   17. dec 2013 De sidste 3 nytårsaftener har også bare været ganske stille og rolige her, efter der er kommet barn til verden smiley førhen tog jeg altid i byen og det kunne ikke blive vildt nok!
    I år skal William være hos sin far nytårsaften og havde overvejet om det så skulle blive til en bytur, nu muligheden er der, men det gider jeg egentlig ikke..
    Dog skal jeg have noget indenbords - det har jeg ikke fået nytårsaften siden før jeg fik min søn smiley

• #8   17. dec 2013 Vi plejede at feste med vennerne. Men efter vi har fået hund tager vi det mere roligt. Det er hans 4. nytårsaften og han har ikke været alene endnu. Han tager fyrværkeri meget pænt, det generer ham ikke det mindste, men vi ved jo ikke hvordan han ville reagere hvis har var alene hjemme.
    Så vi tog det valg da vi fik ham, at nytårsaften foregik med i hvert fald en af os skulle være sammen med ham, så hvis han ikke kan komme med, så er vi hjemme.

• sv
    sv Tilmeldt:
    jul 2013

Følger: 1 Emner: 7 Svar: 132
    #9   17. dec 2013 Jeg har for en del år tilbage holdt nytår med et par veninder hvor vi tog i byen (mener det blev til to gange)
    Ellers har jeg indtil jeg mødte min nuværende kæreste altid været sammen med min familie.
    Sammen med min kæreste har vi lavet en tradition sammen med hans lille bror og dennes kone - vi laver noget god mad med vin til og så hygger vi med spil, champagne og lidt fyrværkeri - det er meget stille og roligt.
    Og så har vi gerne været hos os da jeg gerne vil være hjemme med mine hunde smiley

• #10   17. dec 2013 De sidste syv nytårsaftener har kun de to været i selskab med venner. Jeg elsker mine nytårsaftener alene med manden. Nytår er ikke noget stort for mig, men vi laver lækker mad og min mand elsker at pynte op.

I år holder vi det med to vennepar. Hvoraf den ene er højgravid og det andet par prøver at blive det. Så det blir også bare stille og roligt.

• #11   17. dec 2013 Nu jeg lige tænker over det, så har jeg faktisk ikke været spritstiv til nytår siden jeg fik hund, og jeg kunne ALDRIG finde på at efterlade ham alene hjemme, uanset om han er bange eller ej!

Og min hund bliver ni år på lørdag.

• #13   27. dec 2013 Har det fuldstændig på samme måde, jeg vil MEGET hellere hygge med min familie end tage ud og drikke

Kommentér på:
Nytårsaften

Annonce