{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp mælk i brysterne
  • #2   4. dec 2013 Okey men det her er ikke det der er nærmest gennemsigtigt det her er helt mælkefarvet derfor jeg blev nervøs

• #4   4. dec 2013 Jeg har jo været sammen med faren til mit barn ind i mellem efter vi gik fea hinanden har været på p.sprøjte men sluttede den i maj da keg skulle starte på p.plaster har så gået og ventet på min menstruation men den er endnu ikke kommet skal til gynækolog her i næste uge men blev da lige helt fra den nu
    Var jo i mit hovede sikker på at jeg ikke kunne blive gravid nu hvor jeg ikke har haft min menstruation
    Men ja vi har dyrket ubeskyttet sex hvor han har trukket sig ud og ved godt der altid kommer lidt

• #5   4. dec 2013 Du ved godt at en ægløsning kommer FØR en menstruation ikk? Og når du ikke har styr på din cyklus er det dælme dumt at dyrke ubeskyttet sex.

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #6   4. dec 2013 Hold nu op...

ærlig talt og lige ud af posen så tror jeg virkelig du skal finde ud af hvad du vil...

• #7   4. dec 2013 Ved godt det var dumt at gøre det uden beskyttelse men igen sket er sket

Og ja hvis jeg bare vidste hvad jeg ville så ville det være super

• #8   5. dec 2013 Jeg har kunnet presse mælk ud siden jeg stoppede med at amme da Tobias var 8 mdr. Han fylder 3 om 3 måneder. Jeg fik piller ad to omgange for at få det til at stoppe så meget at det var til at holde ud:).
    Nu er jeg gravid igen og sjovt nok forsvandt den smule jeg kunne presse ud, da jeg blev gravid. Tænker at kroppen på en måde har 'nulstillet':)

• #9   5. dec 2013 Du behøver altså ikke være gravid bare fordi du har mælk i brysterne endnu... Min søn er lige fyldt to og selvom jeg kun ammede i otte uger har jeg haft lidt mælk i brysterne lige siden.. Det er HELT normalt.. Jeg ved deres flere indlæg herinde hvor du kan se at rigtig mange oplever det..

• #10   5. dec 2013 Sket er sket? Det er der sgu ikk noget der hedder....

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
    #11   5. dec 2013 Jeg ville nok teste engang.. heller opdage den nu end om en uge etc. For hvis det skal fjernes er det jo om at komme igang...

• #12   5. dec 2013 Pernille det jeg mener med sket er sket er at jeg ikke rigtig kan lave om på det ja det var dumt at jeg ikke tænkte mig om

Testede igår aftes negativ og igen her til morgen også negativ
    Så det er vel bare som mange af jer skriver ikke unormalt at have mælk

• Theas mor <3 .
    Theas mor <3 . Tilmeldt:
    nov 2011

Følger: 1 Emner: 63 Svar: 1.458
    #13   5. dec 2013 Synes du skal begynde at tænke dig om for det er ikk første gang der et et sådant indlæg fra dig og du virker ærligtalt snot forvirret.

Det er vel heller ikk særlig smart i forhold til det barn du har.

Der er mange ting jeg synes ikk er smart. Tænd nu for de hjerneceller

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

#14   5. dec 2013 Tror det er normalt så hvis du tester negativ.

• #15   5. dec 2013 Gå til lægen og bed om en blodprøve, så er du sikker og du kan træffe et valg derfra. Og så drop dog den ubeskyttede sex med ekskæresten, det er sq da ikke skide smart..

• Lian & co..
    Lian & co.. Tilmeldt:
    jan 2012

#17   5. dec 2013 Det er vel hendes private sag.. at i syntes hun er dum behøver i vel ikke skrive her..?? Tror i at i kan redde verden ved at svine folk til?? Det er satme for lavt hvor gamle er i lige?? Lad dog være med at svare hvis i ikke kan gøre det i en ordentlig tone damer..!! Jøsses..

• #19   5. dec 2013 Uha da da lad den rene kaste den første sten.....
    Jeg håber du ikke er gravid hvis det ikke er det du ønsker, se at få gjort noget ved det prævention , som du nok kan se her på BG får mange jo uplanlagte børn så på med pillen palle smiley

Bortset fra det kan man ha mælk i brysterne længe efter men faktisk også hvis man har rod i sit hormonsystem, så måske sku du få kigget på det også, blandt andet hvis man danner for meget prolaktin.

• #20   8. dec 2013 Jamen jeg går jo bare og venter på at få den menstruation så jeg kan starte på de p.plaster jeg har liggende herhjemme men den gider bare ikke komme rigtig øv

Og med hensyn til alle dem der synes jeg er dum osv. Så vil jeg væde med at i på et tidspunkt i jeres liv også har været i tvivl med hensyn til forhold eller lign.
    Og ja ved godt det er dumt ikke at bruge gummi

• #21   9. dec 2013 Jeg kan ikke forstå at man absolut skal smide alle sine sure opstød og negative meninger om ts herind. Synes det sker tit og jeg synes at det er ærgerligt, det ødelægge den gode stemning og afholder måske end del fra at skrive et indlæg, fordi de er bange for at føle sig 'dumme' eller blive svinet.

Dette er sagt i den mest kærlige henseende, da jeg synes det er SÅ ærgerligt at babygalleri har ændret sig. Dermed ikke sagt at man ikke må sige sin mening, men er det direkte ondskabsfuldt eller lignende synes jeg man skal holde det for sig selv. Jeg har dælme tit lyst til at sige nogle knap så søde ting, men til hvad nytte. Man skriver vel herinde for at få støtte, hjælp og vejledning. Man skal selvfølgelig kunne klare mosten og folks ærlige meninger, men forstår ikke behovet. De fleste ved jo godt, hvis ikke det er særlig smart det de har haft gang i, men derfor stadig ønsker at vende noget med jer herinde.
    Bare min mening:)
    Til TS- det er som sagt MEGET normalt med mælk i kortere eller længere tid, det vil din læge også fortælle dig hvis du spurgte ham. Test igen når du er gået over tid og ellers gå til lægen!

• #22   9. dec 2013 Mor til tobias lige pt. Ved ikke hvornår jeg skal ha min menstruation da jeg ikke har haft den siden maj fordi jeg stoppede med p.sprøjte

Kommentér på:
hjælp mælk i brysterne

Annonce