{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
987 visninger | Oprettet:

Jeres mening/viden Reservedel til bil. {{forumTopicSubject}}

Hej.
Håber i kan hjælpe mig lidt her,
Min kæreste spurgte om vires lokale Hyundai forhandler kunne få en lille wire/reservedel hjem, fordi at den går i stykker og dermed kan man ikke åbne døren indefra, men man kan godt udefra. Det er en kendt Hyundai i30 fejl, og de kendte alt til problemet på værkstedet.

Min kæreste og hans bror får selv lavet det, inden delen kommer til værkstedet og derfor har han ikke brug for den alligevel. Det meddeler vi dem.

Nu her 8 måneder efter begynder de lige pludselig at kime os ned, fordi at de vil have at vi henter delen. Vi beder dem om at sende delen tilbage, men det påstår de at de ikke kan. Og vi gider absolut ikke at betale 1100 kr for noget vi ikke skal bruge og ikke har hentet. Mon ikke der kommer en Hyundai der har det problem der kommer til dem på et tidspunkt.

Hvad mener i? Er vi forpligtet til at hente lortet? Vi nægter at betale for den. Vi kunne forstå hvis havde fået delen, men den ligger stadig hos Hyundai. Har forsøgt at forhøre mig hos forbrugerklagenævnet, men det er svært at komme igennem.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 3 lamper 300 kr.
  • Hjælp til ophængning af TV 400 kr.
  • Fejlkode E21 1.000 kr.
  • Vaskemaskine fuld af vand kan ikke tømmes 890 kr.
  • Fjern plugs fra væg 300 kr.
  • reparation vaskemaskine 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres mening/viden Reservedel til bil.
Kommentér på:
Jeres mening/viden Reservedel til bil.

Annonce