{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
977 visninger | Oprettet:

Malene K
Malene K
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 262

Hvor meget er sket siden første besøg på BG? {{forumTopicSubject}}

Hej alle. Sad lige og tænkte på hvor meget der er sket siden jeg oprettede mig her på bg i 2008.

Mistede ved første graviditet 1 august 2008, fødte en dreng i maj 2009 og endnu en dreng i november 2010 smiley nu er de så 4 1/2 og 3 år og begge børnehave børn. Hold op tiden iler!
Ja og så blev jeg da gift i februar 2010 ( lillebror blev undfanget på bryllupsnatten )

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opgravning af kirsebærlaurbær 3.000 kr.
  • Opvaskemaskine reagerer ikke/ingen lys i display 1.400 kr.
  • Hækklipning 2.800 kr.
  • Klip hængelås op 205 kr.
  • Blocked toilet 2.000 kr.
  • Klipning af hæk 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor meget er sket siden første besøg på BG?
  • #1   11. nov 2013 Der sker meget og tiden flyver afsted.
    Jeg har været her siden BG blev undfanget smiley har dog været slettet. .
    Jeg har været gravid i 2009 hvor det blev en abort, så mødte jeg en ny fyr. Blev gravid efter et år med ham (ikke planlagt). Blev mor 020311. Omkring d 9/3-13 tog jeg beslutningen om at forlade min datters far, da vi bare ikke duede sammen.

Nu er vi bare os og hun glæder sig til jul og til at blive 3 år smiley
    Hun starter i børnehave i næste uge

• #4   11. nov 2013 Jeg har også været med siden 2008. Da boede jeg sammen med min ex. Jeg blev gravid to gang. Første gang i 2008, hvor det ikke var planlagt, tabte i uge 7.
    Anden gang, var i 2009 og der havde jeg en GUL (gravid udenfor livmoderen)

Nu bor jeg så sammen med min nye kæreste og vi gik igang med projekt baby maj 2013,
    Men det er ikke lykkedes for os endnu. Jeg har lige fået lidt zoneterapi i de sidste 2 måneder. Så nu må vi se om det har hjulpet. smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

#5   11. nov 2013 Der er sørme også sket meget for jer andre smiley
    Håber du snart bliver gravid Malene smiley

• #6   11. nov 2013 Ja der sker hurtigtg meget på 5 år' jeg har også været her fra siden startet

I 2008 blev jeg gravid med vores første hun blev født i november 08
    I 2009 bliver jeg gravid igen men mister få uger inde i graviditeten
    I 2010 bliver jeg så gravid igen med vores andet barn hun bliver født i januar 2011
    Vi lage ud i en lejlighed men er nu end i hus for 3 år siden
    Begge piger gå i børnehave, men til sommer skal den store i skole
    Puh tiden løber.

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

#7   11. nov 2013 Ja hold op hvor vildt smiley

• #8   11. nov 2013 Ja, det er ved at være lang tid siden jeg tilmeldte mig siden i 2008.
    Simone blev født i Juni 2009
    Vi flyttede til Viborg i December 2010
    Vi blev gift i Oktober 2011
    Vi flyttede i hus i Februar 2012
    Markus blev født i Januar 2013

• #9   11. nov 2013 Kan slet ikke huske præcist hvornår jeg tilmeldte mig, mener det var i 2009...:-) men har været slettet siden af meget personlige årsager, nemlig forfølgelse af mandens eks-kone, hvilket er årsagen til at jeg er meget stille herinde og ingen billeder eller noget har herinde. Men jeg følger aktivt med i hvad i andre skriver herinde...:-)

Nåh men jeg flyttede i april 2010 sammen med min mand.
    November 2010 stod jeg med en positiv g-test mistede desværre i dec. 2010.
    Januar 2011 stod igen med en positiv g-test og september 2011 blev vi forældre til Marcus.
    Maj 2012 blev vi gift.
    Det var vist opdate herfra...:-)

• #10   11. nov 2013 oprettede mig dagen efter 1 pos. test sept 2010.blev gift i feb 2011- fødte dreng maj 2011 blev gravid igen marts 2012 fødte lillebror dec. 2012

• #11   11. nov 2013 Jeg er helt ny her inde, jeg oprettede mig 2. eller 3. november, for jeg smed P-pillerne 1. november, hvor vi besluttede at starte på projekt baby. Jeg har ingen billeder eller navn her inde, da det ikke er oplyst til andre, og vi vil heller ikke gøre det før vi har en baby i maven.
    Vi leder lige nu efter et hus, hvor der skal være plads til minimum to børn, samt vores dyr, og vores hobbyer.

• #12   11. nov 2013 Mener jeg oprettede mig i 09 hvor vi også fik Freja og derefter fik hun sukkersyge og i 13 blev mig og manden gift og nu er Freja 4 og går i børnehave. Og så kommer der nok en bror eller søster på et tidspunkt

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

#15   11. nov 2013 Hunde-tossen
    Det er jeg ked af at høre, men synes det er flot du/i kan tage det som i gør. Selvom ønsket om baby er meget stort kan det også fylde så meget, at det i sig selv stopper. Er sikker på det nok skal lykkes for jer smiley

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

#16   11. nov 2013 Trine-

Jeg kan faktisk godt huske dig, sikke da et kvindemenneske som kan finde på sådan noget. Håber du er sluppet af med hendes snagen, og at i har det godt smiley

• #18   12. nov 2013 Nope det er jeg ikke da begge børn kom hjem for nogle mdr siden o fortalte at de havde siddet og set billeder af Marcus på nettet hos deres mor... Så vupti Marcus blev slettet igen herinde....
    Det rager mig en høstblomst st fremmede mennesker kunne se mine billeder men at hun sidder og ser dem osv det kan jeg slet ikke forene mig med.

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

#19   12. nov 2013 Nej det kan jeg virkelig godt forstå. Øv med sådanne mennesker

• #20   12. nov 2013 Ja er sku skræmmende at voksne mennesker kan finde på sådan noget.

• Malene K
    Malene K Tilmeldt:
    jun 2013

#21   13. nov 2013 Ja det må du nok sige!

Kommentér på:
Hvor meget er sket siden første besøg på BG?

Annonce