Leder efter naturlig forklaring! (Mystiske ting i hjemme) {{forumTopicSubject}}
Malou og jeg flyttede ind i denne lækre nye lejlighed D. 1 oktober. Men der er begyndt at ske underlige ting og kan ikke rigtig finde en naturlig årsag!
Gulvene i stuen knirker en del - men selvom jeg er inde i soveværelset kan jeg høre de knirker som om nogen går på dem.
Den ene skabslåge åbner af sig selv, jeg lukker den og den åbner igen lidt efter! Skal siges der er børne sikring på og det her sker selv når den er på.
Jeg kan høre lyden af gammel modem der ringede op til Kina (hvis nogen husker dem) fra det ene hjørne.
Min kæreste fik pludselig voldsom næseblod igår, da han stod i hjørnet ved køkken skabet. (Det blødte i 45 minutter - ca. )
Jeg drikker utrolig meget væske når jeg opholder mig i stuen pludselig. Kan nemt drikke 4 - 5 liter væske om dagen.
Man føler sig overvåget også..
Nogen der kan komme med en naturlig forklaring?
jun 2009
Følger: 1 Babyer: 2 Emner: 65 Svar: 298
Herhjemme kan gulvene også godt knirke når man er i et andet rum. Men det er som regel når man lufter ud. Så tænker det er fordi de bliver kolde og giver sig lidt
På vores badeværelse føler jeg aldrig jeg er alene. Flere gange når jeg har stået i bad er jeg sikker på min mand er kommet derud, så jeg snakker til ham, når så ingen svare og jeg kigger ud fra forhænget er der ikke nogen
Men tror ikke man kan komme med nogen forklaring
okt 2011
Følger: 8 Følgere: 7 Babyer: 1 Emner: 15 Svar: 1.162
Men tror ikke der er nogen naturlig håndgribelig forklaring på det
nov 2013
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 35 Svar: 484
Vores tv slukker af sig selv, og vi har ikke timer på den. Vores Xbox 360 kan også pludselig tænde, selvom vores stik ligger langt fra os.
Og vores GPS kan også tænde af sig selv, selvom vi ikke har brugt den i flere uger/måneder, og det gjorde den GPS vi lånte førhen, før vi fik vores egen også, de er ikke samme model.
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
maj 2013
apr 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 57 Svar: 668
Men...
Jeg tror den mest naturlige forklaring her, er at min mand er doven, og min søn er helt ekstremt nysgerrig og en rigtig pilfinger.
Håber du får løst dit problem
jan 2012
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 96
jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147
nov 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 19 Svar: 333
jun 2010
Følger: 23 Følgere: 21 Babyer: 1 Emner: 262 Svar: 2.621
Især den modemslyd er sku da uhyggelig!
maj 2013
Her var en mand igår for at rense ud. Der var en ældre dame i køkkenet, stuen og badeværelset. Hun er heldigvis fjernet nu. Al dette har dog påvirket mig rigtig meget! Har smidt mit bade forhæng, spejl osv. ud og sælger min sofa osv. og køber nyt - så alt det har haft med dette at gøre er væk!!
Samtidig skal jeg til samtaler ved ham nu. Da dette har taget med hårdt psykisk på mig. Sover med lyset tændt og tv tændt og vil ikke ud af soveværelset efter senge tid.
Om 3 dage burde jeg have vendt mig til den nye energi og ku give helt slip..
jan 2013
Følger: 1 Emner: 12 Svar: 147
maj 2013
Leder efter naturlig forklaring! (Mystiske ting i hjemme)