{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.119 visninger | Oprettet:

Henrik og Vibeke
Henrik og Vibeke
Følger: 1 Emner: 30 Svar: 139

hvor kan jeg købe solbær eller kirsbær nu?? {{forumTopicSubject}}

ja jeg har fåer en ide om at skulle prøve at lave likør men skal bruge kirsebær eller solbær og gerne frosene, men ved ikke lige hvor jeg kan finde dette, er her nogen der ved det? jeg har kigget i div butikker men er ikke stødt på det endnu.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Utæt rørsamling 1.000 kr.
  • TV+tv bord og nogen hylder 700 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 700 kr.
  • Fix a shelf 300 kr.
  • Opsætning af rullegardiner, 2 stk, og flytning af et rullegardin 800 kr.
  • Skiftet batteri på min Ford Fiesta fra 2013 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvor kan jeg købe solbær eller kirsbær nu??
  • #1   22. okt 2013 det er desværre ikke sæson for det nu så hvis du virkelig vil lave noget lækkert likør så vent til råvarerne er i sæson, men til dit spørgsmål så ved jeg heller ikke hvor det kan købes nu

• #2   22. okt 2013 Frosne solbær kan du finde i de fleste dagligvare butikker smiley bla. netto og superbest smiley

• Quist B
    Quist B Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 148
    #3   22. okt 2013 Frosne kirsebær burde nu heller ikke være helt umulige at få fingerne i, storkøkkenerne bruger dem til risalamande som der jo snart er højsæson for.

En tur i Metro ville måske kunne hjælpe dig, og det er faktisk slet ikke umuligt du ville kunne finde bærerne både frosne og friske (dog selvfølgelig importeret) Hvis ikke du har kort til Metro, (eller kender nogen som har det) så er der som regel gæstekort i tilbuds avisen(som ligger ved indgangen til butikken), eller så spørg pænt i receptionen, så giver de dig glædeligt et.

Kommentér på:
hvor kan jeg købe solbær eller kirsbær nu??

Annonce