{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
863 visninger | Oprettet:

Opturs oplevelse;) {{forumTopicSubject}}

Eeeej det er totalt fjollet det her smiley og det skal lige siges jeg skal IKKE ud og have en kæreste eller noget foreløbig så det er ikk derfor det var optur det her.
Men skulle lige til Odense Idag for at bytte noget jeg havde købt Til et lagersalg så skal ud til nogle lagerbygbinger og aner ikk hvor jeg skal ind henne. Har Jonathan med som sidder på mit skød, sidder jo i kørestol. Da jeg så skal til ind det sted hvor jeg mener jwg skal ind kommer en ung mand løbende, har godt set ham til lagersalgene så ved han arbejder der. Han hjælper mig så ind det rigtige sted og mens vi venter på ham der skal hente den ting jeg skal bytte spørger han om lidt forskelligt, som hvor jeg Bor hvad jeg hedder og ting omkring Jonathan og om hvor faren er. Jeg tænker at det nok bare er for at fordrive tiden indtil ham den anden kommer så jeg svarer og så det det. Da jeg har fået min ting siger jeg tak for hjælpen og kører Hen til min bil. Da jeg så skal til at ind kommer han igen og snakker indtil jeg faktisk sidder i bilen hvor han tager en lap papir op af lommen og spørger om ikk jeg vil skrive mit mobilnr derpå. Jeg tænker så lige hurtigt og besluttet mig for at han virker meget venlig og der vel ikk kan ske noget ved det. Er så nødt til at skrive det på hans mobil. Så da jeg kører ud fra pladsen kommer han løbende igen og vinker, nummeret forsvandt og han skulle have det igen.
Jeg oplever aldrig at fyre på min alder er sådan så jeg er da stadig lidt høj selvom det bare var det. Kørestolen plejer at skræmme de fleste:)
Aner ikk hvorfor det skulle skrives her. Ville nok bare lige dele min glæde smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Mount 7 lamps to the ceiling 800 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Opturs oplevelse;)
  • Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #1   18. okt 2013 Det lyder som en dejlig positiv oplevelse og dejligt at du blev positivt overrasket. Det er så dejligt når man møder nogle som viser sig ikke at være idioter, for dem er der mange af.

Og selv om du ikke tænker forhold osv kan det jo også bare blive til et smadder godt bekendtskab. Hvem ved? En fremmed er jo bare en ven du ikke har mødt endnu.

Men synes bestemt ud fra din beskrivelse at han virker som en smadder sød person, og havde det været mig havde nysgerrigheden helt sikkert taget over.

Held og lykke med alt det hele frem over

• #2   18. okt 2013 Var også sådan jeg tænkte. Jeg vil virkelig ikk kaste mig ud i noget nu men når jrg engang skal møde en kæreste igen så skal det være på den måde. Han ser alt det der kan skræmme ham væk og ser lige forbi det smiley

• #3   18. okt 2013 Ej en skøn oplevelse! Dejligt med fordomsfrie mennesker, som ikke dømmer på noget så banalt.

Må man spørge hvorfor du sidder i kørestol?

• #4   18. okt 2013 Ja selvfølgelig smiley jeg har det handicap der hedder rygmarvsbrok så jeg er lam i begge ben smiley
    Men ja det er dejligt med folk der kan se forbi det.

• #5   18. okt 2013 Nå for søren. Er det "kun" dine ben der er påvirket, så du ellers er velfungerende? Undskyld jeg spørger, men det var faktisk en af de ting jeg var rigtig nervøs for ved mit kommende barn. Ikke at jeg havde grund til det, men havde fået af vide at barnets livskvalitet ville være lig nul hvis han havde det.

Det er bare dejligt at møde mennesker der kan se bag det ydre smiley

• #6   18. okt 2013 C&O hehe hvem sagde dog det? At livskvaliteten ville være lig nul? Men ja. Er heldig at jeg kun har småproblemer og så et meget stædigt sind:)

• #7   18. okt 2013 Det var en venindes, bekendt. Hun gjorde mig så nervøs, og bad specifict om at de tjekkede det flere gange til MD. Jordemoderen spurgte også hvorfor jeg dog var så nervøs for det..

Dejligt - stædighed er en kæmpe force. Kom dit barn ud med KS så? Eller kunne du føde normalt?

• #8   18. okt 2013 C&O så må du hilse din venindes bekendte og sige hun måske skulle spørge en der ved noget om det smiley
    Jonathan er født med kejsersnit. tror ikk jeg er stærk nok til st kunne føde selv smiley

• #9   18. okt 2013 Åh dejlig opturs historie smiley har du hørt fra ham smiley :P smiley

• #10   18. okt 2013 Tror han har ringet. 3 gange mens jeg kørte hjem haha. Men huset er fyldt med mennesker og har haft travlt med Jonathan så skrev bare en SMS om det var ham, fik nemlig ikk hans nr. Men tror jeg prøver at ringe tilbage hvis jeg er alene på et tidspunkt imorgen smiley

• #11   18. okt 2013 Det vil jeg sige til hende hvis jeg nogensinde ser igen!

Ihh jeg synes du skal ringe tilbage imorgen. Det er da total sødt smiley

• #12   18. okt 2013 Det tror jeg også jeg gør. Gider bare ikk mens alle er hjemme så det lige med at finde tid smiley men ja altså havde ikk troet han var så ivrig haha. Først løb han efter bilen så ringer han flere gange

• Lena L
    Lena L Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 16 Svar: 69
    #13   18. okt 2013 Ih altså bliver helt vildt glad på dine vegne... Synes simpelthen det lyder så sødt! Men endnu engang dejligt med en der kan se forbi alt det der skræmmer andre. Synes helt sikkert du skal "undersøge" ham lidt nærmere smiley

• #14   18. okt 2013 Det vil jeg også gøre smiley blev lidt paf da han sagde han godt kunne huske mig fra da de holdt lagersalg. Der kommer altså mange mennesker. Må indrømme jeg også huskede ham men fordi han er fra Cambodja så han er jo mørk så han skildte sig ud og så fordi han arbejdede der.

• #15   18. okt 2013 Det lyder altså lidt lovende - selvom du siger du ikke vil noget smiley

• #17   18. okt 2013 C&o haha ja altså var jeg klar Til det så kunne det lyde lovende. Jeg bliver også bare ved at overbevise mig selv om at han da bare var venlig og slet ikk interesseret. smiley

• #18   18. okt 2013 Maria, jeg er ikk klar smiley men når der kommer en der ser helt forbi min største fysiske "fejl" og bare er sød og som også viser interesse for Jonathan så bliver man da lidt glad. Så ced jeg det ikk er umuligt for mig smiley

• #19   18. okt 2013 Det er altid når man mindst venter det, og man slet ikke er klar at fyrEN dukker op smiley

• #20   18. okt 2013 C&o bare super dårlig timing. Men tror nu heller ikk det var det han ville. Satser jeg ikk på hehe. Har lovet mig selv at vente længe, ved godt man ikk selv bestemmer smiley

• #21   18. okt 2013 Det er jo bare skønt at du ikke har travlt - men jeg synes nu det lyder som om han er reeeeeet interesseret smiley

• #22   18. okt 2013 C&o det virkede egentlig også sådan. Har bare aldrig oplevet det på den måde før. Så derfor det er så fedt og nok også derfor jeg tænker mere over det end man ville gøre hvis det skete tit

• #23   18. okt 2013 Altså jeg har sgu aldrig oplevet nogen der har virket så ivrig efter kontakt - så der må helt klart være noget om det smiley

• #24   18. okt 2013 Tja nu ser jeg. Ringer imorgen. Kunne jo være han kunne blive en god ven smiley

• #25   18. okt 2013 Gode venner kan man heller ikke have for mange af! Du må lige komme med en update smiley

• #26   18. okt 2013 Nej det jo det smiley det skal jeg nok.

• #27   19. okt 2013 Så fik jeg ringet til ham. Han virker stadig rigtig sød og vi aftalte at forsøge at have kontakt men tror det er et ekstra omsorgsgwn der blev aktiveret da han så mig smiley

• #28   19. okt 2013 Åhh hvor lyder det bare spændende... Han lyder som en rigtig sød fyr og hvis i ikke ønsker mere med dette, så tror jeg ihvertfald du har scoret dig en ny rigtig god ven smiley

Kommentér på:
Opturs oplevelse;)

Annonce