{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.491 visninger | Oprettet:

Ork! {{forumTopicSubject}}

I går købte jeg en hindbær smoothie, da jeg kom hjem var jeg virkelig tørstig og tog derfor en ordenlig slurk, den smagte mærkeligt, men tænkte (mens jeg drak) at det nok bare var fordi jeg plejer at drikke den med jordbær, men så fik den en virkelig underlig og grim eftersmag, og jeg kiggede derfor på datoen.. Mindst holdbar til: 07 07 2012!!

FØJ og AD! Nå, men fik ret hurtig ondt i maven og kvalme og senere hen en masse ture på potten, og ringede til lægevagten som sagde det måske kunne være madforgiftning, men at det nok ville gå over og hvis det blev slemt måtte jeg ringe igen eller ringe til min læge dagen efter.

i dag har jeg det så bare endnu værre og især her efter jeg har fået en lille lur, jeg prøver så at ringe til min læge fordi jeg har virkelig ondt i maven, blevet svimmel og min mave spænder i den ene side og er øm der hvor det spænder. Jeg går ind på lægens hjemmeside og der står jeg kan ringe på det og det nummer hvis det akut i tiden 8-16. Jeg prøver så det her nummer og så får jeg en telefonsvarer der siger at jeg kan prøve lægevagtens nr efter 16!! Og ved min læges eget nr får jeg også bare telefonsvareren! Oooooork!!!!!!

Det er kraftedeme ikke i orden, så er der jo ikke noget rigtig akut nr. ved godt det opstod i går og derfor ikke som sådan er akut, men har det virkelig skidt. Så nu står jeg og kan ikke få lægehjælp før om 35-40 minutter. Ved godt det ikke er længe, men det føles sådan! Bare lidt brok fra mig smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ork!
  • #2   2. okt 2013 Lige meget.....

  • #4   2. okt 2013 Det kan I tro jeg har. Jeg har også meldt det til Fødevarestyrelsen, som ringede mig op efter 20 minutter, og de sagde at de ville sende nogen ud for at hente min smoothie, så de kunne undersøge den, og de vil også tage ud i butikken. Hun sagde også at jeg med det samme skulle tage den med ned i butikken og vise dem, få pengene tilbage og fortælle at jeg havde draget Fødevarestyrelsen ind i det. Og hun var for øvrigt glad for at jeg havde kontaktet dem, for det var det for lidt der gjorde.

    Har her til aften fået besked fra en kasseassistent dernede fra på fb, om at de faktisk er glade for at Fødevarestyrelsen kommer ind over, fordi at de har fået ny butikschef der ikke har styr på butikken, og det lægger et pres på hende butiksassistenten der er der hver dag. Og man må jo sige at de ikke har styr på det siden de kan sælge en smoothie der er over et år for gammel!

    Og har snakket med lægevagten, som har bedt mig om at drikke en hel masse og kontakte min egen læge i morgen, medmindre jeg også får feber eller blod i opkast eller afføring, for så kommer jeg ind med det samme. Har det godt nok bare skidt! smiley og tak Maria! smiley


  • #5   2. okt 2013 Fy for pokker smiley Rigtig god bedring!

Kommentér på:
Ork!

Annonce