{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Endelig steriliseret!!
  • #1   1. okt 2013 hvordan foregik det og betalte du selv ?? jeg ville gerne selv stileriseres men fik at vide at jeg var for ung

• #2   1. okt 2013 Spørger nok dumt betalte du selv for det??

Jeg har besluttet jeg også vil steriliseres efter ham jeg venter nu men hørte en tale om det koster penge?

Men dejligt det er overstået uden komplikationer smiley

• #3   1. okt 2013 Jeg er 26. Har to børn. Nej gik til lægen og hun sendte en henvisning også fik jeg en tid til det. Betalt ikke noget. Og det var en kikkert op. I fuld narkose

• #7   1. okt 2013 jeg var 27 med to børn og jeg blev afvist med den begrundelse at jeg var for ung til at tage den beslutning nu... det resulterede i at jeg blev gravid igen med en upser... så håber at de vil tage mig seriøst denne her gang smiley

• #11   1. okt 2013 Jeg synes også det er "tideligt" at tage den store beslutning - men jeg har fuld respekt for den og dem som vælger det....Hellere det end uønskede graviditeter...aborter ... børn...

• #12   1. okt 2013 Jeg håber lægen godkender mig jeg har rigtig svært ved at blive gravid og ønsker ikke flere forsøg osv efter nr ro så vil gerne steriliseres derefter...

Men jeg er så også noget ældre end jer smiley

• #13   1. okt 2013 Ja har haft to svære graviditeter og hårde dage lange fødsler . Har to raske børn en af hver. Og jeg er tilfreds . Og skal ikke usætte
    Min krop for mere. Og det så
    Måske går galt. Kom ret hurtig til så det jeg bare meget glad for

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #15   2. okt 2013 Det er rigtig befriende, når det endelig er lavet. Jeg blev det i forbindelse med mit sidste ks.

Har så lige fået fjernet livmoderen og det er endnu mere befriende- aldrig mere blødning til mig smiley

Har forøvrigt 3 børn, og var 27 år da jeg blev stereliseret- jeg har ikke fortrudt det på noget tidspunkt! smiley

• Moaren
    Moaren Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 455
    #17   3. okt 2013 Har blødt hver dag, siden jeg fik mit sidste ks. Fik så en hormonspiral for at stoppe blødningerne, men det har ikke hjulpet. Lægerne kan ikke hjælpe på andre måder, end at fjerne livmoderen, så det har jeg takket ja til. Jeg har ikke blødt, siden jeg blev opereret, så det hjalp. Jeg er meget tilfreds, har dog fået underlivsbetændelse, som følge af OP, men det kan man heldigvis få piller mod, så jeg er forhåbentlig snart helt frisk smiley

• #19   13. nov 2013 Da jeg var gravid med nr 2 var jeg 25 år, jeg var og er 1000 procent sikker på jeg ikke skal have flere børn, og spurgte både egen læge og på hospitalet og de ikke kunne fikse mig i forbindelse med mit kejsersnit, men fik afvide jeg var for ung.

Man skulle være over 30 inden de ville gøre det, så utroligt at høre om andre som er på min egen alder der kunne få det gjort uden problemer.

• 1989
    1989 Tilmeldt:
    sep 2013

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 236
    #21   13. nov 2013 Det burde da egentlig også være ligemeget hvor gammel man så end er, det er da egen krop det handler om. Men ja smiley

• #22   13. nov 2013 Min læge forklarede at det var fordi der ikke bliver født så mange børn. Så det ikke alle der bliver godkendt af lægen. Mega træls for dem der gerne vil det og ikke kan. Det var på et tidspunkt hvor man selv skulle betale .

Kommentér på:
Endelig steriliseret!!

Annonce