Han virker uinteresseret! {{forumTopicSubject}}
Hm, jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal stille op eller om det er mig der er helt galt på den. Sagen er den at Malou nu er 9 uger gammel (10 uger imorgen) . Hendes far viste stor interesse i starten og ringede om hvordan hun havde det osv. Men pludselig begyndte han at virke interesseret. Han sagde han ville ringe dagen efter - men så gik der 9 dage, dette er sket ofte! Pludselig ringer han så meget igen - men ikke for at høre omkring Malou, men for at spørger om jeg ikke kunne skaffe en veninde som hans kammerat ku snakke med. Derefter siger han bare farvel uden at spørger det mindste indtil Malou. Når der så endelig sker noget der bekymre mig eller jeg er træt, så er replikken "sådan er babyer" . Spurgte ham igår om han ville have nye billeder af Malou og behøvede han ikke, var han kommentar.
Jeg sagde til ham at vi ikke ku forsøge mig og ham igen, da jeg har mistet alle følelser for ham under graviditeten og derefter begyndte han at blive sådan der. Jeg er så begyndt at se en anden som er der 100 % for mig og Malou, han pakker barnevognen sammen når den skal i bilen, spænder autostolen fast, bær Malou i autostolen når vi skal noget, han tilbød også at skifte hende forleden da jeg virkelig sku på toilettet. Så han er jo mere "far" for Malou end Daniel er?
Vi sku rigtig have besøgt Daniel D. 12, men nu har jeg mest af alt ikke lyst - gider ingengang tag den når han ringer.
Hvad ville i gøre? Overvejer kraftigt at sige til Daniel han ikke skal kontakte os og han må søge om samvær når han bliver løsladt. Men jeg kan jo ikke være bekendt overfor Malou og tage hendes far fra hende, hvis man kan sige det sådan..
jan 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 10 Svar: 495
Kast bolden over til ham, spørg om han har interesse i at se hende,
Og gør det forståeligt at du ikke gider ham/ at det kun er far- datter tid? Hvis han gerne vil se hende synes jeg klart du skal tage derover med hende, selvom det ikke er det du har lyst til. Foreslå ham evt. At han betaler rejseudgiften, så finder du måske også ud af om han virkelig vil se hende..
maj 2013
Følger: 5 Følgere: 4 Babyer: 1 Emner: 87 Svar: 456
feb 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 14 Svar: 1.477
Tror det er rigtig svært for ham, når han ikke kan snakke med hende, eller forholde sig til hende
maj 2013
feb 2010
maj 2013
Han sidder i Horsens statsfængsel - altså lukket fængsel. Var ham selv der foreslog den 12 for lang tid siden, men nu virker han mest af alt ligeglad.
feb 2010
feb 2010
aug 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 4 Svar: 166
Han vil hende sikkert gerne, men jeg tror også han har svært ved det. Hun er jo langt væk, og han ser hende sjældent. I forvejen kan "almindelig" mænd, der er med i dagligdagen ha' svært ved at forholde sig til de helt små størrelse
maj 2013
aug 2011
Følger: 1 Babyer: 1 Emner: 43 Svar: 249
Jeg kan godt forstå dine bekymringer, men tænkt på hvad der er bedst for dig lige nu. Det bedste er, at du er lykkelig så du kan være der for din datter.
Hermed dog ikke sagt at du skal brænde broer, for din datter har ret til at vælge når hun en dag forstår det. Men vigtigst af alt, mærk efter hvad der gør dig lykkelig og gå efter det.
jul 2008
Følger: 1 Følgere: 1 Emner: 204 Svar: 726
Bliv væk.
Er sikker på du kan findeløn der kan overtage faderrollen meget bedre og give Malou den kærlighed hun fortjener.
Undskyld mit opstød. Men jeg giver ikk en skid for at det er barnets biologiske far.
Hvis der er en anden der kan sit gram og vil barnet mere, så mener jeg ikke det biologiske har en skid og sige..
Dejligt for dig at du har mødt en der tager sig godt af både dig og din datter
jul 2010
Følger: 13 Følgere: 12 Emner: 73 Svar: 1.735
Han virker uinteresseret!