{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning og tilslutning af lamper 2.500 kr.
  • Lampe opsætning 2.000 kr.
  • Møbler 5.000 kr.
  • Kan i hænge de her op og fixe det her rod? 600 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Klargøring af væg til nyt køkken 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  regler om peber 30 år
  • #2   7. jul 2013 Okay smiley

• #3   7. jul 2013 Og personen må kun få peber/kanel en gang, så hvis du fx giver inden den rigtig fødselsdag, så er hun fri resten af tiden. Sådan er jeg oplært i det..

Mn udover det, så kan jeg slet ikk se fidusen eller det sjove i det.. Både peber og kanel kan ødelægge ret meget smiley

• Nanna Marie
    Nanna Marie Tilmeldt:
    dec 2011

Følger: 1 Emner: 20 Svar: 340
    #5   7. jul 2013 Vild tanke: Man kan også bare lade være med det der peber? Min kæreste og jeg fejrer hans 30-års om et par uger, og man kan mærke han nærmest er panisk angst for den situation... smiley

En anden kammerat viste sig at være allergisk over for kanel, han slog ud med store røde plamager over hele kroppen.. Bare lige en tanke , intet ondt ment smiley

• #6   8. jul 2013 Jeg syntes det ret sjov men kender ikk regler osv vi nåde og gifte os inden kanel og peber , men jeg syntes det flot alle dem der laver kværne og gamle biler osv

• #7   8. jul 2013 Man må få peber én gang. Og man kan godt frabede sig det på forhånd hvis man ikke synes det sjovt!

Og ja det er da lidt tosset.. Men det er jo bare for sjov og skader sjældent, andet end tøjet (sørg for at tage ski briller/dykkerbriller el på) Ligesom at drikke alkohol, som vel egentlig er mere tosset, da det jo decideret skader. smiley

• #8   8. jul 2013 Nanna Marie: ja jeg frabad også mig kanel da jeg blev 25, kan slet ikk se det jové i det!! Og da slet ikk pointen.. Traditionen er jo bare en peberkværn eller lignende de stiller for st fortælle andre at denne mand (og nu med tiden og kvinden) er single smiley men at laste peber/kanel kan jeg ikk helt se "hor kommer ind henne". Jeg synes det er synd at man bliver ved at ligge til og påvegne gamle tsditioner.

• #9   8. jul 2013 Okay, må se hva der sker smiley

Kommentér på:
regler om peber 30 år

Annonce