{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Charlotte T
Charlotte T
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Priser på mærketøj? {{forumTopicSubject}}

Godaften piger smiley

Jeg har egentlig været medlem herinde længe, men har grundet sygdom osv. ikke haft overskud til at besøge siden så tit, eller i det hele taget gjort noget for at lære dette forum at kende smiley

Men har nu kigget lidt rundt, og er startet på markedspladsen, men har lidt svært ved at finde ud af priserne, det ser ikke ud til der er så meget aktivitet på annoncerne? Heller ikke dem hvor der bare står byd...

Så vil gerne høre folks meninger om hvad de vil give for noget lækkert mærketøj til deres poder..

Ved godt det er efter stand og mærke, men hvad er realistisk?

Mange venlige hilsner fra Charlotte

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Priser på mærketøj?
  • #2   2. jun 2013 personligt ville jeg aldrig give mere end 50% af ny prisen, medmindre der stadig er mærke på. men da meget mærketøj er brugt en del, vil jeg som regel heller ikke give mere end noget der ligner 25% af nyprisen, efter min mening er mange folk alt for urealistiske omkring hvad de kan få, tit ser man brugt mærketøj, og hvis man så leder på nettet kan man ofte finde det nyt på tilbud til den samme pris eller billigere... så jeg køber i det hele taget kun sjældent brugt tøj, og gider heller ikke bruge så meget tid på at sælge det..

• Charlotte T
    Charlotte T Tilmeldt:
    okt 2008

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #4   2. jun 2013 Okay mange tak for svar smiley

• #5   3. jun 2013 jeg synes for at være ærlig at 50% i minus stadig er for meget for det kan du jo købe det til på tilbud i butikkerne så jeg har det som camilla, max 1/4.

Kommentér på:
Priser på mærketøj?

Annonce