{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
660 visninger | Oprettet:

Hyggetråd med indspiration.. :) {{forumTopicSubject}}

Jeg tænkte det kunne være sjovt med en hyggetråd med forskellig inspiration, det kunne feks være en sjov indbydelse hvis man skulle stå og mangle.. en sjov måde at få fortalt omgangskreds, venner familie og hvem man ellers ønsker skal vide det.. hvad har i evt selv gjort eller vil gøre?
Det kunne være hyggelige lege til barnedåbsfesten efter kirken..
det her er bare forslag.. alt er velkommen.. smiley
Er selv meget i tvivl når vi engang skal fortælle familien, ville gerne gøre noget sjovt, men kæresten føler vi skal passe på.. smiley men nu må vi se.. smiley
billeder er os hjerteligt velkomne hvis det skulle være.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyggetråd med indspiration.. :)
  • #1   28. maj 2013 Det sjoveste vi kunne finde på var, at give en bedsteforældre bog og et lille brev fra spiren i maven, pakket ind. smiley Det var guld værd at se svigerforældrene pakke gaven op. De havde lige haft sølvbryllup, og vi sagde vi havde en lidt forsinket gave.. De blev meeeeget glade.

• #2   29. maj 2013 første gang fortalte vi det bare.. anden gang lavede vi kopier af scanningsbillederne og kom i en ramme til de nærmeste.. og der gættede de det allerede inden de åbnede.. smiley så det var lidt "fesent" smiley

jeg glæder mig selv rigtigt meget til det er vores tur til at skulle planlægge det hele, altså lige fra at skulle fortælle til barnedåb, ja sågar fødselsdage, jul, konfirmation.. smiley men nu skal det hele jo lige falde på plads.. smiley

havde selv tænkt på at sende en "indbydelse" til en 0 års fødselsdag.. men kæresten er ikk helt med på det.. han er nervøs for folks reaktion..

• #3   29. maj 2013 NMBP: det var da en fed ide! smiley

• #4   29. maj 2013 Jeg tog en test en fredag morgen. Manden var kørt på arbejde og jeg børstede tænder imens testen besluttede sig. Efter mange negative test regnede jeg ikke med en positiv test. Men det var den.jeg synes ikke at kæresten skulle vide det over Tlf. Så da jeg kom hjem fra job gik jeg i bad og skrev på min mave: Hej far smiley vi ses til juli. Tillykke skat <3. Så gik jeg i seng og ventede på manden kom hjem. Han var meget overrasket og rigtig glad for måden jeg havde fortalt det på smiley vi tog ud til bedsteforældrene og fortalte det smiley

Kommentér på:
Hyggetråd med indspiration.. :)

Annonce