{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.381 visninger | Oprettet:

hjælp min venindes søn er agrassiv {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen jeg har lige brug for et råd

Min bedste veninde har en søn m på 3 år og han er agrassiv

Første gang de spiste her tog min søn på 10 mdr. M's gaffel m. Blev meget sur og begyndte at hæve hånden mod min søn jesper m. Fik self. Skæld ud
Så her idag lå både jesper og m. Og legede inde på jesper's værelse
Vi var i køkkenet (rummet ved siden af)
Pludselig bryder jesper i hysterisk gråd og jeg løber jo derind

Da jeg kommer derind krøb m. Ind i et hjørne og begyndte at græde
Jesper havde et rødt mærke i panden
Men vi ved ikke hvad der er sket

Men ja ved det var dumt at lade dem være alene i samme rum

Men hvad filen gør man
Nogle gode råd ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af hæk 1.000 kr.
  • Udskiftning af rør del på afløb 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 800 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og billeder 900 kr.
  • Køkkenamatur er løst 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp min venindes søn er agrassiv
  • #1   7. maj 2013 er du bekymret så hold øje med dem...

jeg vil nu mene at det lyder meget normalt for en 3 årig at reagere når nogen tager hans gaffel, og som jeg forstår det, reagerede han også på irettesættelsen, og hvad der skete da i ikke holdte øje er der jo ingen der ved... direkte agrassiv synes jeg ikke han lyder..

• #2   7. maj 2013 Ditte nej gir dig ret i at vi ike ved hvad der er sket det var også derfor jeg stoppede hans mor da hun gav ham en skideballe for som jeg sagde man kan ikke skælde ham ud når vi ikke ved hvad der er sket

Og tja jeg ved ikke hvordan børn på 3 år reagere så derfor jeg skrev dette indlæg

• #3   7. maj 2013 Altså min datter på 2 forstår da når man tager hendes ske/gaffel og kan da også blive "sur" over det så tror nu godt det kan være en reaktion fra ham... men måske en ret voldsom en smiley

• #4   7. maj 2013 de reagerer jo forskelligt, og selvfølgeligt er det ikke iorden at hæve hænder mod andre!!

men altså jeg ville da egentligt også reagere hvis nogen tog min gaffel, men en 3 årig kan måske så bare ikke helt styre det på samme måde som vi kan..

men som sagt ser jeg ikke nogen grund til bekymring, men jeg kender jo heller ikke børnene, derfor er mit eneste råd, at i holder øje med dem, evt ikke sætter dem ved siden af hinanden, hvis det giver problemer.

• #5   7. maj 2013 Tak ditte
    Har ikke rigtig haft med børn i den alder at gøre endnu så derfor var jeg lidt i tvivl

• #6   7. maj 2013 Er nød til at melde mig på banen her.
    Vores søn på tre blev efter opstart i børnehave MEGET agrassiv og direkte ond ved sin lillesøster.
    Vi fandt det meget skræmmende da han ellers altid har været en MEGET kærlig dreng der ikke kunne dele nok kys og kram ud.
    Vi tænkte at der måske skete noget i børnehaven der var skyld i det og snakkede med dem, men nej nej der var intet mente de.
    Men, vi opdagede så selv at en pige drillede og at det gik ham MEGET på plus børnene var ladt meget til sig selv når de var ude.
    Vi blev hurtig enig om at flytte ham fra børnehaven, idag er han vores gamle glade og kærlige dreng som vi kendte ham. Så den nye børnehave var det der skulle til for her ses og leges børnene med og han trives bare så godt smiley

Siger ikke det er det samme med din venindes søn, men tænk over om der kan være noget i hans hverdag der kan være skyld i det.
    Jeg reagerede bare på at han er 3 og måske nystartet børnehavebarn? Nogen børn hvis de er nystartet skal også bruge LANG tid på at vende sig til børnehave livet og det kan også skabe nogle ukendte sider ved barnet, men som sagt kan det altså også skyldes barnet ikke trives.
    Så ja det kan være "bare" 3 års krisen men det kan også være noget i hans hverdag der ikke fungere for ham.
    Så bed din veninde være obs på hans hverdag, det var i hvert fald det der var galt her (den tidliger børnehave).

Håber mit svar kunne bruges ellers undskylder jeg den lange smørre smiley

• #7   7. maj 2013 Min venindes datter på tre år, havde for et halvt års tid siden rigtig svært ved at håndtere Vito.
    Hun forstod ikke helt at han er for lille til at kunne alle spillereglerne, og ligeledes kunne hun heller ikke bære over med ham.

Nu har hun dog helt styr på det. Hvis der er noget han ikke må lege med, ved hun at det skal lægges højt, og ligeledes forstår hun at han skal have noget at lege med.

Men det har altså taget lidt tid, før hun blev stor nok til at forstå det, og det må man acceptere og bære over med smiley

Hjælp ham på vej, til at forstå Jespers begrænsninger, og lær ham at kalde på jer, når Jesper overskrider hans grænser. For det skal han selvfølgelig ikke have lov til.

• #8   8. maj 2013 Tak for jeres råd prøver at snakkke med min veninde om det her i morgen

Kommentér på:
hjælp min venindes søn er agrassiv

Annonce