{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
816 visninger | Oprettet:

Maja M
Maja M
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Kan det lade sig gøre {{forumTopicSubject}}

Manden og jeg har haft ubeskyttet samleje, hvor han trækker sig ud inden udløsningen, vi havde samleje sidste måned uden beskyttelse og han trak sig ud inden, i slutningen af måned fik jeg min menstruationen man med mange smerter varede som altid 4-5 dage, så stoppede den et par dage efter kunne jeg se på mine trusser at jeg igen begyndte at bløde meget lidt. Jeg har så de sidste 2 uger haft kvalme mest om morgen, og ondt i maven mest i venstre side af maven om aften samt lidt kvalme.

Hvad kan det skyldes ? Kan man evt. være gravid selvom jeg har fået min menstruation ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rep. af udendørs vandhane 1.000 kr.
  • Ophængning af 2 stk. 40t tv på væg(beton) 699 kr.
  • Montering af vægreol (L:80 B: 22: H: 142) 600 kr.
  • Håndvaskrør skal skiftes ud 1.500 kr.
  • Dishwasher not working 900 kr.
  • Handyman 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kan det lade sig gøre
  • #1   7. maj 2013 Ja du har mulighed for at blive gravid så snart han er inde i dig præ-sæd er bare en mindre dosis ind det der kommer til sidst så Ja og man kan godt have mens og stadig være gravid.

Lineas mor : desværre er det stort set ikke noget de nævner i skolen, har haft 5 forskellige til at undervise og ingen har nævnt det

• #2   7. maj 2013 Linea: ikke alle ved det. Og måske derfor folk snart ikke tør oprette tråde mere fordi de bliver mødt på den måde..
    Vi er i et forum, og de samme spørgsmål vil kom 10000 gange, og så må man vælge og vrage imellem det man vil svarer på..

• Maja M
    Maja M Tilmeldt:
    maj 2013

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   7. maj 2013 iorden tak for hjælpen piger smiley Leneas mor, jeg ved godt at man godt kan blive gravid af præ-sæd men det er ikke spørgsmålet. Jeg spurgte om jeg kan være gravid selvom jeg fik min menstruation i slutningen af måneden, men har kvalme om morgen.

Kommentér på:
Kan det lade sig gøre

Annonce